    From: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: VE Inteligo... Multibank... Brak cierpliwosci :-)
    Date: Mon, 17 Jun 2002 17:16:42 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@212.160.155.2

    Witam

    Powiedzcie mi, czy te i-linki to nie jest jakas jedna wielka
    sciema? :-)

    Robilem ostatnio wyplate z pewnej zagranicznej firmy na karte VE
    Inteligo, Pani w Inteligo musialem chyba pol godziny tlumaczyc ze nie
    chodzi o zadna wyplate z bankomatu, ani platnosc karta (!)
    tylko przelew na karte. Kiedy skonsultowala to z kims po chwili
    odpowiedziala, ze wyplaty na karte sa blokowane na miesiac.

    I to wlasnie mnie bulwersuje, dlaczego tak jest? I czy wszedzie taka jest
    procedura?

    Zadzwonilem do MultiBanku, zeby zapytac jak tam jest z WYPLATA
    na karte...
    1. Odpowiedz: Karta VC nie jest karte kredytowa....
    [shit! Przeciez o to nie pytalem!)
    2. Odpowiedz: Transakcje dokonywane karte sa rozliczane
    na biezaco do wysokosci salda...
    [shit! Przeciez nie o to mi chodzi...)
    3. Pani skonsultowala to z kims i mowi: Jesli przelew zostanie
    zaksiegowany normalnie sesjami przychodzacymi to pieniadze
    od razu pojawia sie w srodkach dostepnych....

    BRAK CIERPLIWOSCI! Podziekowalem za rozmowe.

    Moze ktos z szanownych grupowiczow wie co w przypadku
    wyplaty na karte VC MultiBanku? Czy MultiBank blokuje
    pieniadze na 30 dni tak jak robi to Inteligo?

    Pozdrowienia,
    Sebastian Gorecki.