  • 11. Data: 2002-04-18 14:09:48
    Temat: Re: VE Inteligo czy mBank virtual?
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    "Szymon" <w...@p...com> wrote in message
    news:a9mfj9$ofa$1@absinth.dialog.net.pl...
    > dodam tylko, ze za karte VE Inteligo nic nie placisz, a za mBankowa
    20zl/rok

    Yy, no chyba jest tak całkiem bezpł. to ona nie jest....
    Choc i tak lepsza od eKarty.

    --
    Pozdrawiam,
    Wanias

  • 12. Data: 2002-04-18 14:11:56
    Od: s...@i...pl

    Hmm, brzmi niezle... A ma ktos jakis link do Kregu Przyjaciol? ;-)

  • 13. Data: 2002-04-18 16:34:57
    Temat: Odp: VE Inteligo czy mBank virtual?
    Od: "Keyser Soze" <k...@W...pl>

    Użytkownik Malolat w wiadomości do grup dyskusyjnych ...

    > ROTFL!!!!!!!!!!!
    > A na marginesie przeczytaj uwaznie jeszcze raz co napisalem, moze
    zauwazysz
    > ze to bylo o karcie wypuklej.

    I wlasnie w tym rzecz. Do transakcji internetowych proponujesz karte za 250
    PLN. Bardzo ekonomiczne rozwizanie - gratuluje pomyslu !
    MEGA ROTFL !

    Prosze bardzo: http://inteligo.pl/otworzkonto/

    > Dla powownania o ile karta Inteligo jest lepsza od mBankowej proponuje
    > zrobic zakupy na http://www.dvdcrave.com :-PPPP

    A ja proponuje skorzystac z eKarty np. w www.billpoint.com,
    www.mp3playerstore.com, www.willhill.com,
    www.joker.com, itd. (:-P), czyli :-P w okresie.

    Jeszcze jakies watpliwosci ?
    :-)))))

  • 14. Data: 2002-04-18 16:53:59
    Temat: Re: Re: VE Inteligo czy mBank virtual?
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@p...fm>

    > Podobno mBank daje za darmo karte jak masz saldo na odpowiednim poziomie.

    nie daje

  • 15. Data: 2002-04-18 17:35:32
    Od: "Jaco" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Malolat" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Podobno mBank daje za darmo karte jak masz saldo na odpowiednim poziomie.
    > Poszukaj w archiwum.

    Jak masz saldo na odpowiednim pozimie to dopiero wtedy mozesz _wykupić_
    złotą Visę. Nie słyszałem żeby mBank dawał ją za darmo (chyba żadne bank nie
    rozdaje za darmo Visy Gold)

    Jaco

  • 16. Data: 2002-04-18 17:52:39
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Malolat" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Podobno mBank daje za darmo karte jak masz saldo na odpowiednim poziomie.
    > Poszukaj w archiwum.

    A tego to nie wiem...

  • 17. Data: 2002-04-18 17:54:21
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > Twierdzisz, ze VE zadziala wszedzie tam gdzie nie dziala karta virtualna?
    > sie w takim razie mylisz.

    Nie, nie. Spokojnie. Twierdze tylko, ze nie mialem problemow z VE Inteligo
    jesli chodzi o placenie w necie. mBanku karty nie mam.

    pzdr

  • 18. Data: 2002-04-18 17:55:03
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > buhehehe - tak? Sprobuj zaplacic w trakcie przetwarzania karta Inteligo...
    > 24 godziny to ona niestety nie dziala..

    Akurat zbiera mi sie kolejna platnosc. To w jakich godzinach mam to zrobic?
    Chetnie przetestuje.

  • 19. Data: 2002-04-18 18:18:53
    Od: Robert <r...@g...pl>

    Jaco napisał(a):

    > Jak masz saldo na odpowiednim pozimie to dopiero wtedy mozesz _wykupić_
    > złotą Visę. Nie słyszałem żeby mBank dawał ją za darmo (chyba żadne bank nie
    > rozdaje za darmo Visy Gold)

    a szukales w archiwum?
    jak masz na koncie 75 k pln to jest friko

    robert

  • 20. Data: 2002-04-19 07:33:59
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Apr 18, 2002 at 01:23:42PM +0000, Malolat wrote:

    > dziala".
    > >

    > Twierdzisz, ze VE zadziala wszedzie tam gdzie nie dziala karta virtualna? To
    > sie w takim razie mylisz.

    Co ciekawsze on o tym wie ;-)

    --

    --w