  • 21. Data: 2002-04-19 13:01:06
    Temat: Re: VE Inteligo czy mBank virtual?
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    news:a9mfh6$odn$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Ja korzystam z VE Inteligo. Bardzo ladnie mi sie spisuje - zadnych
    > problemow. Natomiast odnosnie mBankowej to polecam ich forum. W ciagu
    > tygodnia zwykle 2-3 nowe watki w stylu: "dlaczego ekarta znow nie dziala".

    Ja także. Niestety kilka razy spotkałem się z odmową autoryzacji w Wielkiej
    Brytanii, zarówno na tę firmową, jak i prywatną. Mam wrażenie, że w ogóle
    nie udało mi się nic zapłacić VE Inteligo przez Sieć w UK. I trzeba się było
    podeprzeć wypukłą (już nie Inteligo :-).

    --
    *****
    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2002-04-21 10:25:08
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 19 Apr 2002 15:01:06 +0200, "Slawomir Tobis"
    <u...@I...tobis.pl> wrote:

> [...]
    >nie udało mi się nic zapłacić VE Inteligo przez Sieć w UK. I trzeba się było
    >podeprzeć wypukłą (już nie Inteligo :-).

    Akurat placilem VE Inteligo w cdzone.co.uk gdzie virtual MC
    InvestBanku wysiadal. eKarty nie testowalem bo od tego czasu dorobilem
    sie kilku wypuklych i nie musze juz bawic sie w loteryjke z
    wirtualnymi plastikami :-).

    Po prost kazdy decydujacy sie na uzywanie karty wirtualnej lub VE z
    inetem musi sobie zdawac sprawe, ze w niektorych sklepach beda
    problemy i bardzo trudno powiedziec, ktora z tych kart jest lesza (czy
    raczej mniej zla ;-))
    Do tego trzba by porzadnych badan przeprowadzonych zorganizowany
    sposob na sporej probce sklepow a tego raczej nikt nie przeprowadzi.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 23. Data: 2002-04-21 16:56:46
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Hmm, brzmi niezle... A ma ktos jakis link do Kregu Przyjaciol? ;-)
    Ja mam, wejdź na stronę www.marcib.republika.pl
    :-)

  • 24. Data: 2002-04-22 07:44:00
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@I...tobis.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Do tego trzba by porzadnych badan przeprowadzonych zorganizowany
    > sposob na sporej probce sklepow a tego raczej nikt nie przeprowadzi.

    Wiesz, ale może byłoby sensowne założenie przynajmniej takiej "listy
    pozytywnej", tzn. którą kartą gdzie udało się zapłacić. Są chętni? ;-)))

    --
    *****
    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2002-04-22 08:06:56
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Wiesz, ale może byłoby sensowne założenie przynajmniej takiej "listy
    > pozytywnej", tzn. którą kartą gdzie udało się zapłacić. Są chętni? ;-)))

    www.ws.pl
    www.merlin.com.pl
    www.pedet.com.pl
    http://secure.strawberrynet.com/strawberrynetmain.as
    http://dirtcheapdomain.com

    te pamietam - platnosci bez probemu VE Inteligo

    --
    JaKi

  • 26. Data: 2002-04-22 08:47:31
    Od: Laik <...@b...pl>

    Cześć "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>.
    W wiadomości z Mon, 22 Apr 2002 10:06:56 +0200 przeczytalem:

    >www.ws.pl
    >www.merlin.com.pl
    >www.pedet.com.pl
    >http://secure.strawberrynet.com/strawberrynetmain.a
    sp
    >http://dirtcheapdomain.com
    >
    >te pamietam - platnosci bez probemu VE Inteligo

    e-karta mBanku:
    http://btf.it/
    www.helion.pl
    http://www.enter.pl