  • 1. Data: 2002-07-04 17:28:33
    Temat: VE - lukas bank
    Od: "Savo" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Czy mozna z tej karty zrezygnowac?
    I jak wyglada procedura?
    W regulaminie o ile dobrze przeczytalem nic
    takiego nie ma, czy wiec mozna?
    TIA
    Pozdrawiam
    Savo

  • 2. Data: 2002-07-04 21:36:40
    Temat: Re: VE - lukas bank
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    Trzeba zawiadomić bank o chęci NIE PRZEDŁUŻANIA karty conajmniej miesiąc
    przed upływem jej "terminu ważności". Uwaga! - jeśli się tego nie zrobi,
    ważność karty jest przedłużana automatycznie przez system.

    O inne możliwości rezygnacji z kart trzeba by zapytać konsultantów z Lukasa

    pozdrowienia

    Mariusz

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2002-07-04 22:41:43
    Od: "Savo" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Mariusz <m...@w...pl> napisał(a):

    > O inne możliwości rezygnacji z kart trzeba by zapytać konsultantów z Lukasa
    >
    > pozdrowienia
    >
    > Mariusz

    Wlasnie chodzilo mi o te inne, bo to o czym
    napisales to widzialem jest w tym czerwonym regulaminie
    uzytkowania karty. Co np gdybym juz po pol roku chcial im
    oddac karte? Ale dzieki za odp i zainteresowanie tematem

  • 4. Data: 2002-07-05 05:57:23
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Trzeba zawiadomić bank o chęci NIE PRZEDŁUŻANIA karty conajmniej miesiąc
    > przed upływem jej "terminu ważności". Uwaga! - jeśli się tego nie zrobi,
    > ważność karty jest przedłużana automatycznie przez system.

    Nie wiem co jest zapisane w regulaminie Lukasa, ale jesli nic na ten temat
    to radzilbym rezygnacje zlozyc co najmniej 2 tygodnie przed rozpoczeciem
    ostatniego miesiaca waznosci.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2002-07-08 13:38:53
    Od: <m...@p...onet.pl>

    UWAGA!!!! Rezygnacja z karty w Lukasie równa się jej zastrzeżenie. Opłata za
    rezygnację (zastrzeżenie) VE wynosi 25 PLN.

    Pozdrawiam i miłego zastrzegania. W tym miejscu właśnie okazuje się, że nie
    jest to w pełni darmowa karta. A w rankingu Rzepy miesiąc temu było, że
    większość banków daje karty debetowe za darmo. Pytam się: które? Wiem tylko o
    jednej darmowej karcie (a właściwie o dwóch) - VE do ekonta i do emaxa w
    mBanku. Za prowadzenie rachunku nic nie płacimy i karty mamy za darmo. Czy
    jakiś inny bank w Polsce oferuje darmowe rachunki z darmowymi kartami?

  • 6. Data: 2002-07-08 14:03:36
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    m...@p...onet.pl wrote:

    > UWAGA!!!! Rezygnacja z karty w Lukasie równa się jej zastrzeżenie. Opłata za
    > rezygnację (zastrzeżenie) VE wynosi 25 PLN.

    Jesli oddasz starą do banku to nie płacisz.
    Ale swoją drogą to jest chore. Mam kartę, nie chcę nowej, ale tej chce
    używac do końca terminu jej ważności. Nie da się!
    Niewierzącym polecam §16 http://www.lukas.pl/download/visa_electron.pdf

    pzdr

    Tomek

  • 7. Data: 2002-07-08 15:06:11
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski"

> [...]
    > Ale swoją drogą to jest chore. Mam kartę, nie chcę nowej, ale tej chce
    > używac do końca terminu jej ważności. Nie da się!

    jestem niewierzacy i widze z §16 ze mozna zrezygnowac z odnawiania karty a z
    obecnej korzystac. Nie moglbys korzystac tylko jak by cie zmusili do jej
    zastrzezenia a takich warunkow nie stawiaja
    Ostatni punkt 4 mowi jedynie ze jak glowny posiadacz rezygnuje z karty to
    pelnomocnicy nie moga posiadac kart.
    Juz pare razy w bankach rezygnowalem z karty zglaszajac to ponad miesiac
    wczesniej, a uzywalem karty do ostatniego dnia
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-07-08 15:14:20
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    blad wrote:

> [...]
    > Juz pare razy w bankach rezygnowalem z karty zglaszajac to ponad miesiac
    > wczesniej, a uzywalem karty do ostatniego dnia

    fakt, nie umiem czytać.

    pzdr

    Tomek