  • 1. Data: 2002-08-08 08:12:32
    Temat: VISA Electron mBanku w Anglii
    Od: "paulp" <a...@w...pl>

    Czy ktoś z Szanowynych Grupowiczów miał jakieś doświadczenia z kartą visa
    elctron w Anglii. Czy mozna płacić w sklepach i wypłacać kasę w bankomatach
    bez problemu?
    dzięki za wszystkie uwagi.
    pzdr

  • 2. Data: 2002-08-08 08:30:34
    Temat: Re: VISA Electron mBanku w Anglii
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    paulp wrote in news:ait8vl$m1o$1@news.tpi.pl:
    > Czy ktoś z Szanowynych Grupowiczów miał jakieś doświadczenia z kartą
    > visa elctron w Anglii. Czy mozna płacić w sklepach i wypłacać kasę w
    > bankomatach bez problemu?

    generalnie bez problemu; na problematyczne przypadki wymagana wypukła

  • 3. Data: 2002-08-08 14:47:16
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "paulp" <a...@w...pl> wrote in message news:ait8vl$m1o$1@news.tpi.pl...
    > Czy ktoś z Szanowynych Grupowiczów miał jakieś doświadczenia z kartą visa
    > elctron w Anglii. Czy mozna płacić w sklepach i wypłacać kasę w
> [...]

    Płaciłem w sklepach (VE handlobank) - bez problemów od Dover po Kornwalię
    :-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-08-08 16:07:52
    Od: "RZ" <r...@r...net.pl>

    > Płaciłem w sklepach (VE handlobank) - bez problemów od Dover po Kornwalię
    > :-)

    Ro tak jak "od Szczecina po Zachodniopomorskie"
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 5. Data: 2002-08-12 09:45:42
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "RZ" <r...@r...net.pl> wrote in message
    > Ro tak jak "od Szczecina po Zachodniopomorskie"

    No nie bardzo. Co ma Dover do Kornwalii? To tak jak od Krynicy Morskiej po
    Świnoujście. Pomijając to, że cała Anglia jest "nad morzem" ;-))))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski