    From: Artur <a...@n...mam.konta>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: VISA - kursy walut. Gotówka z bankomatu za granicą.
    Date: Mon, 11 Aug 2008 10:35:23 +0200

    Witam,
    Chciałem przeliczyś sobie koszt wybrania SKK (korona słowacka) z
    bankomatu na Słowacji za pośrednictwem Visy Electron z mBanku (dorzucają
    2% prowizji od przewalutowania na EUR) oraz Visy Electron z VW Bank
    Direct (prowizja 10 zł bez względu na wartość). Potrzebuję kursy walut
    VISA dla przeliczenia SKK na EUR. Znalazłem tylko coś takiego:

    http://corporate.visa.com/pd/consumer_services/consu
    mer_ex_rates.jsp

    Tutaj nie ma SKK. Może ktoś przerabiał podobny problem?

    Artur