  • 11. Data: 2004-08-19 15:51:34
    Temat: Re: VW Bank
    Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres>

    Był 19 sierpień (czwartek) gdy o godzinie 17:32 *ruf10* napisał(a) :

    > no co ty? texty że boki zrywać a ty go plnkujesz???

    wszystko ma swoje granice.
    szkoda oczu, czasu i zaśmiecania usenetu.

    a humor znajde na innych grupach :)

    ehhh szkoda gadać.

    EOT

    Daniel
    "Zacząłbym wierzyć w Boga, ale odstrasza
    mnie ogromna ilość pośredników."

  • 12. Data: 2004-08-19 16:40:33
    Od: "SEBEK" <s...@p...onet.pl>

    "ESBEK"

    Ale żeś się biedaku wysilił,. Jak tak piszesz do Banku to nie dziwota że cie
    olewaja.
    Nie zależnie od tego co sądzę o jakimkolwiek banku i czy to się zgadza z
    twoją opinią czy nie, należą mi się przeprosiny. Oczekuję na nie gdy
    zrozumiesz co to słowo znaczy. Ciekawe czy się doczekam ....

    Seba

  • 13. Data: 2004-08-19 19:14:55
    Od: "Mika" <n...@w...pl>

    "janke" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > przestan trollować -
    > nudne już, a widząc "ESBEK" jako nadawcę wiadomo co
    > więc przestań tu swoje farmazony bazgrać

    Pewnie zostałes zakwalfikowany w ich callcenter jako
    "nieobliczalnie-niezrownowazony" klient i stad ten brak odpowiedzi. Ja tam
    sie im nie dziwie :P

  • 14. Data: 2004-08-19 20:50:46
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SEBEK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie zależnie ...
    ^^^^^^^^^^^^^^

    nad polszczyzną popracuj - polecam:
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=37162

    janke

  • 15. Data: 2004-08-19 21:31:38
    Od: T...@s...co.uk

    In article <cg2h8n$k6i$1@news.onet.pl>, "janke" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    > ja mam problemow kilka z tym bankiem i na odpowiedzi czekałem dwa
    > tygodnie.
    2 tygodnie???
    Ja wyslalem juz kilka mies. temu uwage w sprawie blednego funcjonowania
    strony www. Nie otrzymalem zadnej odpowiedzi...

    TA

  • 16. Data: 2004-08-19 21:57:14
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Titus:

> [...]
    > 2 tygodnie???
    > Ja wyslalem juz kilka mies. temu uwage w sprawie blednego funcjonowania

    2 tygodnie, bo po dwóch zadzwoniłem. jeden konsulant stwierdza, że to
    prawda, że nieodebrane maile są faktem, po czym znika za parawanem
    muzyczki.
    kolejny konsultant też stwierdza, że są zapytania z mojej strony, czyta
    daty wysłania zapytań (sprzed 2 tyg.) bezpłciowo - widać u nich to norma,
    klient pisze - niech pisze ;)

    zadzwoń, pewnie stwierdzą, że wysłali odpowiedź poleconym przed
    kwartałem...

    trawestując Misia - i co im zrobisz? :)))

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 17. Data: 2004-08-20 08:25:17
    Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres>

    Był 19 sierpień (czwartek) gdy o godzinie 23:57 *janke* napisał(a) :

> [...]
    >
    > zadzwoń, pewnie stwierdzą, że wysłali odpowiedź poleconym przed
    > kwartałem...
    >
    > trawestując Misia - i co im zrobisz? :)))

    skarga - reklamacja do jednostek wyższego szczebla itp. tylko MUSISZ
    wiedzić z kim rozmawiałeś.

    IMHO: kontakt z klientem przez mail w polskich firmach to jeszcze raczej
    nieporozumienie, bo jest to anonimowe, niewiadomo kto to odbiera, więc to
    wszyscy olewają.
    Centra telefoniczne też pozostawiają wiele do życzenia. Jak pojawi się
    problem nie objety w ramach szkolenia, wtedy konsultanci stosują chwyty
    typu: włacznie muzyczki i nagle rozłącza, obiecywanie że załatwione i a nic
    nie zrobione. Echh

    Dobrą metoda jest pytanie o imie i nazwisko na wstępie i obiecanie że jutro
    sie zadzwoni cz wszystko OK,a na drugi dzień kontakt z tą samą osobą czy
    wszystko zostało załatwione a jak pojawiają się jakieś próby wymijających
    odpowiedzi to prosić koordynatora, lub inną jednostkę zarządzającą i jej
    przedstawić całą sprawę. Jak nie pomaga to prosić "osobe siedzącą wyżej".

    szkoda tylko że kosztuje to tyle czasu i nerwów...

    Daniel
    "kto pod kimś dołki kopie ten ma łopatę"

  • 18. Data: 2004-08-20 09:55:07
    Od: "juras" <p...@g...pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > zadzwoń, pewnie stwierdzą, że wysłali odpowiedź poleconym przed
    > kwartałem...
    >
    > trawestując Misia - i co im zrobisz? :)))

    Dokladnie jest tak jak mowisz ,tylko dowcip polega na tym ze mam do konca
    miesiaca podac numer konta i robia sie schody ,myslalem ze spokojnie
    wszystko zalatwie i stop .Poczekam jeszcze ,uwierzylem ze taki dobry bank,
    taki niemiecki prawie .Ciekawe czy ktos z tych bankow czyta te nasze pisanie
    i czy jakies wnioski wyciagaja ,ale co ja godom za glupoty -:))
    Pozdrawiam
    juras

  • 19. Data: 2004-08-21 14:38:51
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Aug 2004 10:25:17 +0200, Daniel Karasek
    <P...@t...moj.adres> wklepał(-a):

> [...]
    >przedstawić całą sprawę. Jak nie pomaga to prosić "osobe siedzącą wyżej".

    Jakiś kiepski ten bank. W Multibanku, Inteligo konsultant się przedstawia
    najpierw.

  • 20. Data: 2004-08-21 19:53:55
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Sławek:

    > Jakiś kiepski ten bank. W Multibanku, Inteligo konsultant się
    przedstawia
    > najpierw.

    nie, przedstawiają się i tu, w vw.
    co nie zmienia faktu, że przy zbyt trudnym pytaniu przełączają klienta do
    studia nagrań ;)

    i co im zrobisz? ;-)))

    zbyszko janke