eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVW BankRe: VW Bank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VW Bank
    Date: Fri, 20 Aug 2004 10:25:17 +0200
    Organization: Ruch walki z wiatrakami.
    Lines: 42
    Sender: Łyszkowice <>
    Message-ID: <p...@...w.e.r.t.y>
    References: <cg21o2$p5l$1@atlantis.news.tpi.pl> <cg2e6m$4af$1@news.onet.pl>
    <cg2fij$krs$1@nemesis.news.tpi.pl> <cg2h8n$k6i$1@news.onet.pl>
    <T...@n...onet.pl>
    <cg37nc$24b$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: neptun-gate2.atupartner.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1092990321 1640 80.48.145.131 (20 Aug 2004 08:25:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Aug 2004 08:25:21 +0000 (UTC)
    X-WWW: http://tinyurl.com/59hsd
    X-Face: )_h4ITlAQn]`nO=mWdgNCAAW6H4KHoI\`-GEg'<&}87mRC1s5#i~MY\^hBp5q|[z{NMppBo
    Rp+,pq{?WJJt\n^d!9!Q~4%3DET,IKvh:]L?UT*oZ<UPhz?iX4IC
    X-User: pektosol
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.11.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:312470
    [ ukryj nagłówki ]

    Był 19 sierpień (czwartek) gdy o godzinie 23:57 *janke* napisał(a) :


    > 2 tygodnie, bo po dwóch zadzwoniłem. jeden konsulant stwierdza, że to
    > prawda, że nieodebrane maile są faktem, po czym znika za parawanem
    > muzyczki.
    > kolejny konsultant też stwierdza, że są zapytania z mojej strony, czyta
    > daty wysłania zapytań (sprzed 2 tyg.) bezpłciowo - widać u nich to norma,
    > klient pisze - niech pisze ;)
    >
    > zadzwoń, pewnie stwierdzą, że wysłali odpowiedź poleconym przed
    > kwartałem...
    >
    > trawestując Misia - i co im zrobisz? :)))

    skarga - reklamacja do jednostek wyższego szczebla itp. tylko MUSISZ
    wiedzić z kim rozmawiałeś.

    IMHO: kontakt z klientem przez mail w polskich firmach to jeszcze raczej
    nieporozumienie, bo jest to anonimowe, niewiadomo kto to odbiera, więc to
    wszyscy olewają.
    Centra telefoniczne też pozostawiają wiele do życzenia. Jak pojawi się
    problem nie objety w ramach szkolenia, wtedy konsultanci stosują chwyty
    typu: włacznie muzyczki i nagle rozłącza, obiecywanie że załatwione i a nic
    nie zrobione. Echh

    Dobrą metoda jest pytanie o imie i nazwisko na wstępie i obiecanie że jutro
    sie zadzwoni cz wszystko OK,a na drugi dzień kontakt z tą samą osobą czy
    wszystko zostało załatwione a jak pojawiają się jakieś próby wymijających
    odpowiedzi to prosić koordynatora, lub inną jednostkę zarządzającą i jej
    przedstawić całą sprawę. Jak nie pomaga to prosić "osobe siedzącą wyżej".



    szkoda tylko że kosztuje to tyle czasu i nerwów...

    --


    Pozdrawiam
    Daniel
    "kto pod kimś dołki kopie ten ma łopatę"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1