eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVW Bank i brak kontaktu › VW Bank i brak kontaktu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-fra1.dfn.de
    !newsfeed.ision.net!ision!news.belwue.de!feed.news.tiscali.de!newsfeed01.chello
    .at!newsfeed02.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: Czeslaw Bajer <c...@c...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; PL; rv:1.7.2) Gecko/20040804
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: VW Bank i brak kontaktu
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 16
    Message-ID: <ZNxDd.39841$BO5.29753@news.chello.at>
    Date: Fri, 07 Jan 2005 15:21:29 GMT
    NNTP-Posting-Host: 84.10.93.123
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1105111289 84.10.93.123 (Fri, 07 Jan 2005 16:21:29 MET)
    NNTP-Posting-Date: Fri, 07 Jan 2005 16:21:29 MET
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:331973
    [ ukryj nagłówki ]

    Już 2 miesiące czekam na odpowiedź na proste pismo. W międzyczasie 4
    e-maile, jeden faks, 6-8 telefonów, w tym 3 solenne zapewnienia jakichś
    ludzi nie z infolinii. Na połączenie telefoniczne czeka się po 15-30
    minut (o ile w ogóle się da połączyć).

    Jak miałby się skontaktować ktoś, kto jest np. za granicą? Jaką ma
    szansę na jakąkolwiek reakcję banku? Żadną.
    Moja opinia o tej instytucji staje się wysoce negatywna. Jedyna zaleta,
    to bezpłatne przelewy. Ale oszczędność na nich jest raczej pozorna, w
    aspekcie całości funcjonowania.

    Czy Koledzy mają podobne opinie?

    Z pozdrowieniami,

    Czesław Bajer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1