eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVW Bank i brak kontaktuVW Bank i brak kontaktu
  • Data: 2005-01-07 15:21:29
    Temat: VW Bank i brak kontaktu
    Od: Czeslaw Bajer <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Już 2 miesiące czekam na odpowiedź na proste pismo. W międzyczasie 4
    e-maile, jeden faks, 6-8 telefonów, w tym 3 solenne zapewnienia jakichś
    ludzi nie z infolinii. Na połączenie telefoniczne czeka się po 15-30
    minut (o ile w ogóle się da połączyć).

    Jak miałby się skontaktować ktoś, kto jest np. za granicą? Jaką ma
    szansę na jakąkolwiek reakcję banku? Żadną.
    Moja opinia o tej instytucji staje się wysoce negatywna. Jedyna zaleta,
    to bezpłatne przelewy. Ale oszczędność na nich jest raczej pozorna, w
    aspekcie całości funcjonowania.

    Czy Koledzy mają podobne opinie?

    Z pozdrowieniami,

    Czesław Bajer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1