eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVW Bank i brak reakcjiVW Bank i brak reakcji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!newspeer2.se.telia.net!
    se.telia.net!frankfurt1.telia.de!newsfeed.freenet.de!newsfeed00.sul.t-online.de
    !newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.chello.
    at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: Czeslaw Bajer <c...@c...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; PL; rv:1.7.2) Gecko/20040804
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: VW Bank i brak reakcji
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 13
    Message-ID: <P7_vd.2719$NS3.1785@news.chello.at>
    Date: Wed, 15 Dec 2004 17:03:43 GMT
    NNTP-Posting-Host: 84.10.93.89
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1103130223 84.10.93.89 (Wed, 15 Dec 2004 18:03:43 MET)
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Dec 2004 18:03:43 MET
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:329516
    [ ukryj nagłówki ]

    Czekam już równy miesiąc na odpowiedź z Volkswagen Banku na mój faks o
    trudnościach w logowaniu się. Kazali pisemnie zgłosić, bo nie przyjmują
    niczego telefonicznie. W międzyczasie 3 razy dzwoniłem (z dużym
    wysiłkiem - za każdym razem zapewnienie, że już, już...), wysłałem
    e-mail (bez odpowiedzi od tygodnia). Mam obawy, że w ogóle mogą nie
    zareagować pewnego dnia nawet na telefon.

    Poważne to nie jest. Czy to już kogoś spotkało? Czy jest to normalne w
    tym banku?

    Pozdrawiam,

    Czesław Bajer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1