-
1. Data: 2004-12-15 17:03:43
Temat: VW Bank i brak reakcji
Od: Czeslaw Bajer <c...@c...pl>
Czekam już równy miesiąc na odpowiedź z Volkswagen Banku na mój faks o
trudnościach w logowaniu się. Kazali pisemnie zgłosić, bo nie przyjmują
niczego telefonicznie. W międzyczasie 3 razy dzwoniłem (z dużym
wysiłkiem - za każdym razem zapewnienie, że już, już...), wysłałem
e-mail (bez odpowiedzi od tygodnia). Mam obawy, że w ogóle mogą nie
zareagować pewnego dnia nawet na telefon.
Poważne to nie jest. Czy to już kogoś spotkało? Czy jest to normalne w
tym banku?
Pozdrawiam,
Czesław Bajer
-
2. Data: 2004-12-15 19:18:07
Temat: Re: VW Bank i brak reakcji
Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>
Czeslaw Bajer napisał(a):
> Czekam już równy miesiąc na odpowiedź z Volkswagen Banku na mój faks o
> trudnościach w logowaniu się. Kazali pisemnie zgłosić, bo nie przyjmują
> niczego telefonicznie. W międzyczasie 3 razy dzwoniłem (z dużym
> wysiłkiem - za każdym razem zapewnienie, że już, już...), wysłałem
> e-mail (bez odpowiedzi od tygodnia). Mam obawy, że w ogóle mogą nie
> zareagować pewnego dnia nawet na telefon.
>
> Poważne to nie jest. Czy to już kogoś spotkało? Czy jest to normalne w
> tym banku?
Właśnie to jest dziwne. Kiedyś pisałem, że reakcja na korespondencję
wewnętrzną jest błyskawiczna a ostatnio coś się pogorszyło bo na moje trzy
wysłane maile od dwóch tygodni nie ma żadnej odpowiedzi :(
Glenn, zwracam honor :)
Miałaś rację
--
Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
*ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
*GG-1447098*
*UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*
-
3. Data: 2004-12-15 19:44:47
Temat: Re: VW Bank i brak reakcji
Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>
Markus Sprungk wrote:
>
> Właśnie to jest dziwne. Kiedyś pisałem, że reakcja na korespondencję
> wewnętrzną jest błyskawiczna a ostatnio coś się pogorszyło bo na moje
> trzy wysłane maile od dwóch tygodni nie ma żadnej odpowiedzi :(
Trzy tygodnie to jak wczoraj, albo pytania jakieś nienormatywne ;-)
A na kłopoty z logowaniem call center miało jedną odpowiedź: skasuj pan
sobie wszystkie cookies. Widocznie na szkoleniu było o ciasteczkach :-)
Bogdan B.
-
4. Data: 2004-12-15 19:56:44
Temat: Re: VW Bank i brak reakcji
Od: "Glenn" <g...@b...pl>
Markus Sprungk wrote:
> Glenn, zwracam honor :)
>
> Miałaś rację
Polecam się na przyszłość ;-) A tak poważnie, to wolałabym nie mieć racji, a
VW odpowiadało w normalnym czasie.
-
5. Data: 2004-12-15 20:17:15
Temat: Re: VW Bank i brak reakcji
Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>
*Czeslaw Bajer* napisał(a):
> Czekam już równy miesiąc na odpowiedź z Volkswagen Banku na mój faks o
> trudnościach w logowaniu się. Kazali pisemnie zgłosić, bo nie przyjmują
> niczego telefonicznie. W międzyczasie 3 razy dzwoniłem (z dużym
> wysiłkiem - za każdym razem zapewnienie, że już, już...), wysłałem
> e-mail (bez odpowiedzi od tygodnia). Mam obawy, że w ogóle mogą nie
> zareagować pewnego dnia nawet na telefon.
>
> Poważne to nie jest. Czy to już kogoś spotkało? Czy jest to normalne w
> tym banku?
Nagrabili sobie z tokenami, ludzie dzwonią - więc pewnie nie mają czasu
;) Heh, a właśnie dopiero co złożyłem dyspozycję o otwarcie u nich
rachunku, zobaczimy jak będzie :)
--
Pozdrawiam
Gree
-
6. Data: 2004-12-15 20:38:26
Temat: Re: VW Bank i brak reakcji
Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>
Bogdan B. napisał(a):
> Trzy tygodnie to jak wczoraj, albo pytania jakieś nienormatywne ;-)
> A na kłopoty z logowaniem call center miało jedną odpowiedź: skasuj pan
> sobie wszystkie cookies. Widocznie na szkoleniu było o ciasteczkach :-)
Jedli? ;)
--
Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
*ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
*GG-1447098*
*UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*