eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[VW Bank] numer przy zakladaniu konta...[VW Bank] numer przy zakladaniu konta...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.rsk.pl!news2.isp.telenergo.pl!n
    ews.tcz.vectranet.pl!not-for-mail
    From: "Marcin K." <"qnox[na][serwerze]"@wp.peel>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [VW Bank] numer przy zakladaniu konta...
    Date: Wed, 15 Mar 2006 10:25:37 +0100
    Organization: VectraNET Tczew NEWS Server
    Lines: 38
    Distribution: pl
    Message-ID: <dv8mdj$4if$1@news.tcz.vectranet.pl>
    NNTP-Posting-Host: thunder.tcz.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.tcz.vectranet.pl 1142414579 4687 195.136.108.40 (15 Mar 2006 09:22:59
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@t...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Mar 2006 09:22:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:380179
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam wszystkich.

    Sprawa, ktora postaram sie pisac ponizej tak mnie zdenerowala, ze
    postanowilem z biernego przerodzic sie w czynnego uzytkownika tej grupy :)

    Skuszony ciekawa oferta banku VW Bank Direct postanowilem zalozyc sobie
    u nich konto osobiste. Wypelnilem dostepny na stronie formularz,
    otrzymalem przesylke z dokumentami i instrukcja daleszego postepowania.
    Dokumenty podpisalem, zadzownilem pod podany w papierach numer infolinii
    0800103301 proszac o kuriera do oderania podpisanych papierow. Kurier
    przyjechal, zabral dokumenty i tutaj konczy sie czesc normalna sytuacji.

    Po tygodniu Kurier wrocil z przesylka z informacja, ze Bank odmowil
    przyjecia przesylki i ze do zaplaty mam fakture na blisko 100PLN!

    Oczywiscie zadzwonilem do Banku z pytaniem o wyjasnienie tej sytuacji.
    Przyjeto zgloszenie, obiecano oddzwonic. Po 3 dniach ciszy sam
    zadzwonilem i okazalo sie, ze Bank sprawdzil w dokumentach i
    skonsultowal sie z kurierem - poinformowano mnie, ze kuriera zamawialem
    _prywatnie_ sam, a nie przez ich infolinie... W zwiazku z tym powinienem
    zaplacic za przesylke...
    Na koniec rozmowy zaproponowano mi wyslanie ponownie kuriera po odbior
    dokumentow :)

    Na pytanie, czy nie mozna odsluchac rozmowy z konsultantem, w koncu sa
    przeciez nagrywane dla wiadomych celow dowiedzialem sie, ze dopiero po
    reklamacji pisemnej. Telefonicznie nie moge zglosic takiego zadania...

    Sprawa smieszna i niepowazna ze strony Banku. Na pewno nie mam zamiaru
    polozyc laski na sprawe i bede dazyl do wyjasnienia sytuacji. Nie bedzie
    nikt wmaiwal mi, ze zadzownilem tam, a nie tu. I na pewno nie takim
    tonem, jak mi probowano wmowic...

    Czy cos jeszcze oprocz pisemnej reklamacji moge uczynic aby zmusic Bank
    do wyjasnienia sytuacji, a nie wmawiania mi bzdur?

    --
    Marcin Kolos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1