  • 1. Data: 2010-02-22 13:56:47
    Temat: VW plus - jakie haczyki?
    Od: Kuba Daszkiewicz <-...@t...com>

    Witam,

    Jakie ograniczenia i haczyki ma konto plus VW Banku w stosunku do
    standardowego e-direct?
    Token nie jest problemem bo już mi wydali do e-direct i dowiedziałem
    się, że nie będą wydawać drugiego.
    W tabeli opłat nie mogę znaleźć niczego na temat ograniczenia ilości
    wypłat w miesiącu itp.
    A z jakiegoś powodu dają tam wyższy procent...

    Pozdrawiam,

    Kuba

  • 2. Data: 2010-02-22 14:06:45
    Temat: Re: VW plus - jakie haczyki?
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Kuba Daszkiewicz pisze:

    > Jakie ograniczenia i haczyki ma konto plus VW Banku w stosunku do
    > standardowego e-direct?

    O ile pamiętam, nie dają karty, nie ma poleceń zapłaty, nie ma linii
    kredytowej. Tylko gołe konto z przelewami.

    Karol

  • 3. Data: 2010-02-22 17:19:25
    Od: "mx" <m...@o...pl>

    > O ile pamiętam, nie dają karty, nie ma poleceń zapłaty, nie ma linii
    > kredytowej. Tylko gołe konto z przelewami.

    Polecenia zapłaty są i działają. Po co karta jak jest do edirect i można
    telefonicznie przelać z ePlus na minutę przed wypłatą. O kredyt nie
    występowałem i nie pytałem. Jednym słowem - haczyków brak. To niebo i ziemia
    w porównaniu do np. skarłowaciałego eMax w mBanku.
    Pzdr.

  • 4. Data: 2010-02-24 21:44:53
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "mx" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > występowałem i nie pytałem. Jednym słowem - haczyków brak. To niebo i
    > ziemia w porównaniu do np. skarłowaciałego eMax w mBanku.

    Mnie w eMax+ najbardziej denerwuje brak przelewow z data przyszla.
    Czyli np. zeby zaplacic za fakture w terminie platnosci (ustawiajac przelew
    z data przyszla), musze trzymac kase na nieoprocentowanym eKoncie.
    To bardzo podstępna zagrywka mBanku, przez ktora klient traci a bank zarabia
    kupe kasy...
    Co z tego że nie place za konto jak trace na odsetkach?

    A na Plus Koncie ustawiam wszyskie przelewy, a pieniadze caly czas
    procentuja (% wiekszy niz na eMax+).

    pozdrawiam, wk

  • 5. Data: 2010-02-25 11:30:35
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    wk <j...@...bazin> napisał(a):

> [...]

    > Co z tego że nie place za konto jak trace na odsetkach?
    >
    > A na Plus Koncie ustawiam wszyskie przelewy, a pieniadze caly czas

    To wszytko prawda, ale w EB masz podobne możliwości + większe %%.