  • 1. Data: 2005-05-20 07:37:15
    Temat: VW - wreszcie zamknęli eDirecta...
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    ... wypowiedzenie wysłane 26 kwietnia, zawierające - oprócz samego
    wypowiedzenia - dyspozycję przelania środków i przepięcia tokena na
    uprzednio otwarte PlusKonto oraz wyrażenie chęci skorzystania z promo
    "token za 1 zł".
    Wczoraj jeszcze miałem 2 konta, dzisiaj mam jedno, opłata za eDirect nie
    pobrana, za token do PlusKonta (ani 1 zł, ani też 36 zł) też nie widać...
    No, to korzystamy...

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2005-05-21 17:17:17
    Temat: Re: VW - wreszcie zamknęli eDirecta...
    Od: Artur <a...@s...epf.pl>

    Roman Sąsiada napisał(a):
> [...]
    > wypowiedzenia - dyspozycję przelania środków i przepięcia tokena na
    > uprzednio otwarte PlusKonto oraz wyrażenie chęci skorzystania z promo
    U mnie podobnie (wysłane trochę wcześniej).

    > Wczoraj jeszcze miałem 2 konta, dzisiaj mam jedno, opłata za eDirect nie
    > pobrana, za token do PlusKonta (ani 1 zł, ani też 36 zł) też nie widać...
    e-direct zamknięty 7.05, 18.05 w historii PlusKonta "-1.00 token promocja".

    --
    Artur