  • 1. Data: 2005-05-19 21:10:06
    Temat: Refinansowanie kredytu mieszkaniowego
    Od: "EP" <ep@plusnet_usunto.pl>

    Witam

    Moze ktos z Was moze polecic jakis bank z rozsadnym oprocentowaniem i
    rozsadna iloscia biurokracji w celu refinansowania kredytu mieszkaniowego ?
    Jestem uwiazany do GE - kwota kredytu okolo 52000 EUR, a aktualne
    oprocentowanie w GE to 5,5%.
    I drugie pytanie - czy warto przy okazji takich ruchow korzystac z pomocy
    Expandera ?

    Z gory dzieki za wszelkie sugestie

    Pozdrawiam,
    EP

  • 2. Data: 2005-05-22 10:05:21
    Temat: Re: Refinansowanie kredytu mieszkaniowego
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 May 2005 23:10:06 +0200, EP <ep@plusnet_usunto.pl> napisał:

> [...]
    > oprocentowanie w GE to 5,5%.
    > I drugie pytanie - czy warto przy okazji takich ruchow korzystac z pomocy

    Spróbuj porozmawiać o przewalutowaniu i zmianie marży. W CHF maja obecnie
    niezłą ofertę
    Zbyszek