  • 1. Data: 2002-06-19 14:01:32
    Temat: VWBank Direct - padł czy co?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Próbuję od 10 minut wejść na stronę http://www.vwbankdirect.pl
    Czy tak dużo ludzi rzuciło się na 8.35% , że nie mogę wejść?

    A tak apropos. Jaki jest bezpłatny telefon do VWBank?

  • 2. Data: 2002-06-19 14:45:44
    Temat: Odp: VWBank Direct - padł czy co?
    Od: "sphinx" <j...@p...onet.pl>

    też nie moge wejść
    infolinia 0801 16 16 16
    bezpłatny dla klientów chyba 0800 16 16 16 ale nie jestem pewien
    --
    pozdrawiam
    Jarek [sphinx]

  • 3. Data: 2002-06-19 14:58:17
    Temat: Re: VWBank Direct - padł czy co?
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sphinx" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > też nie moge wejść
    > infolinia 0801 16 16 16
    > bezpłatny dla klientów chyba 0800 16 16 16 ale nie jestem pewien

    0-800 103 301

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2002-06-19 15:23:55
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > 0-800 103 301

    To właśnie ten numer wykręcam i wyskakuje mi komunikat: "Numer dla tej części
    kraju jest niedostępny", "Nie ma takiego numeru" itd. w zależności od operatora/

    A próbuję łączyć się z wrocka

  • 5. Data: 2002-06-19 15:27:07
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Próbuję już od godziny, i ciągle wyskakuje mi komunikat w Netscapie:

    "Connection failed", "connection timed out"

    A sam http://www.vwbank.pl chodzi mi bez zastrzeżeń

  • 6. Data: 2002-06-19 17:49:23
    Od: "Tomek D" <t...@p...onet.pl>

    > Próbuję od 10 minut wejść na stronę http://www.vwbankdirect.pl
    > Czy tak dużo ludzi rzuciło się na 8.35% , że nie mogę wejść?

    Faktycznie jest padzik potwierdzony przez - jaka jest tutaj poprawna nazwa -
    VWlinkę ?
    Numer 0-800 103301 + logowanie = połączenie w ciągu 15 sekund.
    Ciekawe czy obsługa telefoniczna będzie działać po 20.00 wobec padu WWW -
    masz szansę na plusa VW !
    Od ponad roku to pierwszy zarejestrowany przeze mnie padzik WWW tamże, czy
    się mylę ?

    TomekD

  • 7. Data: 2002-06-19 17:57:04
    Od: "RZ" <r...@r...net.pl>

    > Od ponad roku to pierwszy zarejestrowany przeze mnie padzik WWW tamże, czy
    > się mylę ?
    >
    > TomekD

    Tez jak siegne pamiecia padu nie bylo.
    Tlumacza sie padem POLPAKU.
    pozdrawiam

    Rysiek

  • 8. Data: 2002-06-21 10:27:02
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek D" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > masz szansę na plusa VW !
    > Od ponad roku to pierwszy zarejestrowany przeze mnie padzik WWW tamże, czy

    BTW jak długo trzeba czekać na hasło dostępu do V-linii po otrzymaniu
    potwierdzenia otwarcia rachunku?
    Tydzień, to chyba już mogę się niecierpliwić?

    Pozdrawiam
    Robert Wicik