-
1. Data: 2009-05-22 10:34:21
Temat: Vincent cd3
Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>
Właśnie mówi, że mamy się cieszyć , że Niemcy kupują taniej nowe
samochody, bo fabryka w Tychach pracuje na trzy zmiany. Pisałem kilka
tygodni temu o sprawie dopłat do samochodów. Od tego czasu przybyło
kilka dalszych krajów, które to wprowadziły. Nam pozostaje ogólna radość.
-
2. Data: 2009-05-22 14:17:28
Temat: Re: Vincent cd3
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Fri, 22 May 2009 12:34:21 +0200, w <gv5vl0$fv2$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(-a):
> Właśnie mówi, że mamy się cieszyć , że Niemcy kupują taniej nowe
> samochody, bo fabryka w Tychach pracuje na trzy zmiany. Pisałem kilka
> tygodni temu o sprawie dopłat do samochodów. Od tego czasu przybyło
> kilka dalszych krajów, które to wprowadziły. Nam pozostaje ogólna radość.
A po co je wprowadzać? Nasz przemysł samochodowy ledwo zipie?
Chyba że mamy wprowadzać dopłaty, by wspierać europejski przemysł samochodowy
:DD.
-
3. Data: 2009-05-22 15:32:07
Temat: Re: Vincent cd3
Od: "Anatol" <c...@u...pl>
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
news:gv5vl0$fv2$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Właśnie mówi, że mamy się cieszyć , że Niemcy kupują taniej nowe
> samochody, bo fabryka w Tychach pracuje na trzy zmiany. Pisałem kilka
> tygodni temu o sprawie dopłat do samochodów. Od tego czasu przybyło kilka
> dalszych krajów, które to wprowadziły. Nam pozostaje ogólna radość.
To co dobre w Niemczech nie musi być automatycznie dobre w Polsce. Fiat ma
tylko 10% udziału w sprzedaży nowych samochodów w Polsce, reszta to import.
Największa sprzedaż mają Skoda i Toyota.
Anatol