  • Data: 2005-03-29 11:21:08
    Temat: Visa Economic w Millenium - warto? czy nie?
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od pewnego czasu nęci mnie swoją ofertą Visy Economic Millenium... Byłaby to
    moja pierwsza karta kredytowa (nie licząc karty Galia) - warto dać się
    skusić?
    Są tu jacyś jej (nie)szczęśliwi posiadacze? Jakieś mankamenty oferty?
    Podoba mi się jej cena (po promocji jedyne 35PLN/rocznie), oprocentowanie
    jest z mojego punktu widzenie małoistotne - nie mam zamiaru zaciągać
    zadłużenia, ot taka karta płatnicza.
    Chodzi mi bardziej o jakieś "ukryte wady" w obsłudze - na co zwrócić uwagę /
    a może wybrać coś innego? :D

    RJCz