  • Data: 2006-06-29 10:28:16
    Temat: Visa Electron na wakacje - wystarczy?
    Od: ~|_ukasz <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy karty VE działają we wszystkich krajach?

    Mam karty 3 banków, ale wszystkie VE.
    Zastanawiam się, czy są jakieś kraje,
    gdzie będę miał kłopoty z pobranim gotówki
    lub płaceniem kartą podczas wakacji.
    Pytam ogólnie, bo nie wiem gdzie polecę
    (zdecydowałem tylko, że będzie to z oferty
    Last Minute :)).

    A może istnieją jakieś strony opisujące
    gdzie i w jakich krajach dobrze działają
    poszczególne karty (lub ich rodzaje)?

    Pozdrawiam,
    ~|_ukasz