  • Data: 2007-02-02 13:39:39
    Temat: Visa Elektron PKO BP i INTELIGO za granicą
    Od: "Darek" <d...@c...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam:-)
    Będąc na Słowacji dwukrotnie jadłem obiad w tej samej restauracji. Pierwszym
    razem zapłaciłem, Elektronem z PKO BP i nie było żadnego problemu, drugim
    razem próbowałem Elektronem z Inteligo. Mimo wielokrotnych prób nie mozna
    było autoryzowac transakcji. Natomiast Elektronem PKO BP poszło od razu.
    Jaka moze być przyczyna? Przecież to ten sam bank. Inteligo swoja kartę
    Elektron reklamuje jako kartę do wszystkiego, nawet do zakupów w internecie.
    Czy ktoś miał może podobne zdarzenie??

    Pzdr
    Darek