  • Data: 2002-01-09 08:20:41
    Temat: Visa w U.K
    Od: "Jerzy Radzimowski" <J...@a...NOTHERE.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupe !

    Wrocilem po dluzszym pobycie z Anglii i nie sledzilem przez kilka miesiecy
    watkow, moze cos bylo w tym temacie:.

    Moja przygoda - ( sprawa awaryjna wiem ze gotowke z VISY brac to samobojstwo
    8-(( )
    Bohaterowie: VISA Bizness BPH, Visa Gold WBK, Visa Millenium
    Miejsce akcji: Bristol Anglia
    Aktorzy: 23 bankomaty oznaczone znaczkiem VISA w centrum i 3 na peryferiach.
    Na kilku ( 5 sztuk) napis Euronet na niebieskim tle
    Czas: od 2 do 18 grudnia 2001 godziny przedpopludniowe, popoludniowe,
    wieczorne i calkiem nocne.
    Akcja: Karte wloz wbij PIN poczekaj na komunikat - Transaction cannot be
    processed at the moment.
    Na pewno PIN byl prawidlowy. I tak wszedzie. Swiatek piatek czy sobota. 3
    karty zero ratunku.
    Te same karty w najblizszym pubie, sklepie, stacji benzynowej szly bez
    najmniejszych klopotow.

    Ktos mial podobna przygode ? Moze ktos cos wie w sprawie (nie)mozliwosci
    pobrania gotowki z karty VISA ? To tylko lokalny folklor czy ogolna zasada
    za kanalem ?

    AMEX wystawiony przez Millenium uratowal - szedl bez problemow.

    Jurek