  • Data: 2005-04-14 02:49:42
    Temat: [Vw] Zamknięcie konta prośba
    Od: "Rokefeler" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś mogłby udostepnić na www ładnie sformułowany formularz zamknięcia
    konta w Vw (z powodu braku zgody na nową TOIP) ?
    Tak coby jedynie własne nazwisko i numery kont powpisywać :)
    I mam pytanie , co z lokata plus certyfikat ? Mam złożoną dyspozycję aby po
    zakonczeniu przelali mi środki na plus konto , ale przecież juz takiego
    konta nie będzie :) Idzie jakoś taką dyspozycję zmienić ?

    Btw: Ogolnie byłoby dobrze gdyby powstała www z formularzami "migracyjnymi"
    z Inteligo,mbanku itp... na wszelki wypadek gdyby mbank miał zamiar
    postapić podobnie lub/i wprowadzić prowizje za nabywanie funduszy.

    Pozdrawiam serdecznie wszystkich niezadowolonych klientów Vw