  • 1. Data: 2011-06-29 13:02:53
    Temat: W Aliorze mozna zarobic na rekomendacjach
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=561,Rusza-Program-R
    ekomendacyjny-Alior-Banku

    Premie przyznawane w ramach programu wynoszą:
    -50 złotych za polecenie rachunku osobistego,
    -1 000 złotych za polecenie kredytu hipotecznego,
    -0,8% wartości rekomendowanej pożyczki gotówkowej, np. 160 zł przy
    kredycie na 20 tys.,
    -0,8% wartości poleconego kredytu konsolidacyjnego.

    Nie wczytywalem sie w regulamin, bo srednio mnie to interesuje.

    Mam za to inne pytanie. Przenosil tam ktos ostatnio KK? Wystarcza im
    oswiadczenie o dochodach przy wiekszych kwotach, czy dalej maja "limit"
    do 10k zl? Chcialbym tam "przeniesc" platynowa rybke...

  • 2. Data: 2011-06-29 16:21:20
    Temat: Re: W Aliorze mozna zarobic na rekomendacjach
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2011-06-29 15:02, neoniusz pisze:
    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=561,Rusza-Program-R
    ekomendacyjny-Alior-Banku

    ciekawe ile placa dla takiego naganiacza z OpenFinance albo innego
    posrednika ?

    gregor

  • 3. Data: 2011-06-29 19:16:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ciekawe ile placa dla takiego naganiacza z OpenFinance albo innego
    > posrednika ?
    >
    > gregor

    samemu naganiaczowi (czytaj pośrednikowi) NIC nie płacą, to OF, HB lub
    inny pośrednik dostaje od banku wynagrodzenie, którym dzieli się nim ze
    swoim pracownikiem

    tylko kto przy zdrowych zmysłach bierze kredyt hipo w Aliorze? bank
    wymaga wykupienia ubezpieczenia o wartości prawie 10% kredytu!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2011-07-01 03:15:50
    Od: Splinter <n...@p...com>

> [...]
    > oswiadczenie o dochodach przy wiekszych kwotach, czy dalej maja "limit"
    > do 10k zl? Chcialbym tam "przeniesc" platynowa rybke...

    Niestety, w moim przypadku oświadczenie ani bogata historia rachunku nie
    wystarczały i ostatecznie zrezygnowałem, gdy procedura zaczęła się
    przeciągać ponad 2 tygodnie.

    Dodatkowy problem stanowiło to (konkretnie w przypadku platyny), że nie
    dało się z góry określić opłaty za kartę w kolejnych latach - oczywiście
    obiecywali, że może być minimalna przy intensywnym używaniu karty, ale w
    praktyce miała być "negocjowana" co roku, co budzi pewne obawy.

    A szkoda, bo nieograniczony cashback 1% piechotą nie chodzi, a poza tym
    uważam ich za całkiem przyzwoity bank.