  • 21. Data: 2009-05-13 21:46:34
    Temat: Re: W USA dzisiaj chyba się zorientowali
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message
    news:gufdum$o2$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message

    > no nie bardzo "10". WZA dopiero 16.06.2009 a zarząd planuje dywidendę 0.00
    > pln z zysku za 2008.
    > Oczywiście MSP nie "da" temu przejść, ale przecież nawet nie widziałeś
    > jescze zysku za 1Q (raport 15.05.2009). Przyznam że trochę to
    > naciagane...no chyba że coś zakładałeś... tylko nie bardzo wiem co.
    >
    > george

    ok. Chyba że liczysz to tak:
    2007 - zysk 3,93, dywidenda 9,00 (zysk na akcje 19,7 PLN)
    2008 - zysk 2,76, dywidenda proporcjonalnie (!) do poprzedniej bez oglądania
    sie na zarząd = 6,23 PLN,
    2009 - tutaj to nic nie wiadomo, planowany zysk 0,488, aktualna C/Z
    (planowanego) = 27 !!! a C/D = nieskończoność :).
    (oczywiście raport 1Q zweryfikuje cześciowo plany zarządu). Nie wiem jaką
    cene średnioroczną cenę miedzi zakładali w 2009.

    george