  • 1. Data: 2003-07-31 15:09:18
    Temat: W jakim banku internetowe konto USD?
    Od: "Figaro" <a...@p...onet.pl>

    Pilne ! W jakim banku działającym na terenie Polski (a najlepiej Polski i
    USA) można założyć konto dolarowe z dostępem przez internet ?? Proszę o
    podpowiedź, chętnie z odnoszącymi linkami do tych banków.

  • 2. Data: 2003-07-31 16:45:51
    Temat: Re: W jakim banku internetowe konto USD?
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <bgbb94$mv8$1@nemesis.news.tpi.pl>, Figaro wrote:
    > Pilne ! W jakim banku dzia?aj?cym na terenie Polski (a najlepiej Polski i
    > USA) mo?na za?o?yae konto dolarowe z dost?pem przez internet ?? Prosz? o
    > podpowied 1/4 , ch?tnie z odnosz?cymi linkami do tych banków.

    Tak zeby mozna bylo wykonywac przelewy zagraniczne, to tylko w trzech:

    Multibank | https://moj.multibank.pl/
    Millennium | https://www.millenet.pl/default.aspx?LanguageID=en-U
    Nordea Bank | https://www.nordeasolo.pl/

    Dodatkowo Citibank ma tak ze mozna wykonywac z walutowego przelewy ale
    tylko na konta w Citibanku. Przelewy zagraniczne mozna wykonywac przez
    telefon.

    Citibank | http://www.online.citibank.pl/portal/citi_home_cente
    r.jsp

    BZWBK i pewnie pare innych, ma tylko podglad salda na walutowym.
    Bank Zachodni WBK | https://www1.centrum24.pl/bzwbkonline/eSmart.html?ty
    p=13&LANG=en

    --
    Miernik

  • 3. Data: 2003-07-31 17:47:44
    Od: "GAB" <o...@a...com>

    "Miernik" <m...@c...pl> wrote in message

    > Tak zeby mozna bylo wykonywac przelewy zagraniczne, to tylko w trzech:
    >
    > Multibank | https://moj.multibank.pl/
    > Millennium | https://www.millenet.pl/default.aspx?LanguageID=en-U
    > Nordea Bank | https://www.nordeasolo.pl/

    Jestes pewny, ze majac konto w jednym z w/w moge sobie np. z domu zrobic
    przelew na konto np. w USA?

  • 4. Data: 2003-07-31 18:12:14
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "GAB" <o...@a...com> napisał w wiadomości

> [...]
    https://www.millenet.pl/default.aspx?LanguageID=en-U

    > Jestes pewny, ze majac konto w jednym z w/w moge sobie np. z domu zrobic

    Z multiego na pewno. Robilem to już kilka razy.
    MM

  • 5. Data: 2003-07-31 18:20:29
    Od: "marek" <d...@w...pl>

    > Z multiego na pewno. Robilem to już kilka razy.
    W jakiej wysokosci prowizje pobieraja i jaki jest czas realizacji?

    Marek

  • 6. Data: 2003-07-31 18:25:34
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "marek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W jakiej wysokosci prowizje pobieraja i jaki jest czas realizacji?

    To bywa różnie i zależy od wielu rzeczy:
    Raz coś słałem do tamtejszego SKOK-u, to nawet ponad tydzień.
    Ale w przeważającej liczbie przypadków do 3 dni.
    20 zł za przelew zagraniczny (tam są jakieś procenty, ale dokladnie nie
    pamiętam, minimum 20zł))
    5 zł za komunikat SWIFT
    nie jestem pewny najlepiej sprawdz tutaj:
    http://www.multibank.pl/images/download/Prowizje_i_o
    platy.pdf
    I potem jeszcze koszty banku tamtejszego (jeżeli zaznaczysz w opcjach, że to
    Ty je pokrywasz) - kilkadziesiąt złotych (ja przeciętnie 30-50 zł)

    MM

  • 7. Data: 2003-07-31 18:25:40
    Od: "GAB" <o...@a...com>

    "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> wrote in message

    > Z multiego na pewno. Robilem to już kilka razy.
    > MM

    Czu Multibank to jest to sam co mBank? Przepraszam moze za tak glupie
    pytanie, ale ja nie mieszkam w Polsce i nie orientuje sie w tych bankach.
    A ile idzie taki przelew i czy to jest jakas prowizja czy jak?

  • 8. Data: 2003-07-31 18:27:36
    Od: "marek" <d...@w...pl>

> [...]
    > I potem jeszcze koszty banku tamtejszego (jeżeli zaznaczysz w opcjach, że
    > Ty je pokrywasz) - kilkadziesiąt złotych (ja przeciętnie 30-50 zł)
    Dzieki

    Marek

  • 9. Data: 2003-07-31 18:31:32
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> wrote in message

    > Czu Multibank to jest to sam co mBank?

    Ten sam wlasciciel, ale inny bank )
    MM

  • 10. Data: 2003-07-31 18:59:02
    Od: "GAB" <o...@a...com>

> [...]
    > I potem jeszcze koszty banku tamtejszego (jeżeli zaznaczysz w opcjach, że
    > Ty je pokrywasz) - kilkadziesiąt złotych (ja przeciętnie 30-50 zł)

    Czyli jak zechce przelac np. $100 to drugie tyle pewnie albo polowa wyjdzie
    oplat i prowizji....