  • 1. Data: 2003-07-31 14:25:06
    Temat: oddziały banków w Wawie czynne po 19
    Od: "EP" <e...@p...pl>

    Witam

    Czy ktoś się orientuje, czy są w ogóle jakieś banki działające po 19 w Wawie
    ? Wydaje mi się, że powinny w centrach handlowych, ale teraz nie kojarzę
    niestety...

    Pzdr
    Emil

  • 2. Data: 2003-07-31 16:53:33
    Temat: Re: oddziały banków w Wawie czynne po 19
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "EP"
    > Czy ktoś się orientuje, czy są w ogóle jakieś banki działające po 19 w
    Wawie
    > ? Wydaje mi się, że powinny w centrach handlowych, ale teraz nie kojarzę
    > niestety...

    dobrze ci sie wydaje - w Galerii Mokotow jest np citi
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-07-31 17:39:25
    Temat: Re: oddzia?y bank?w w Wawie czynne po 19
    Od: r...@r...pl

    > Czy kto? si? orientuje, czy s? w og?le jakie? banki dzia?aj?ce po 19 w Wawie

    Wszystkie [9 szt.] placowki Lukas Banku w Warszawie pracuja w godzinach 7-20.

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2003-07-31 19:01:01
    Od: "Maciej_NT" <m...@n...interia.pl>

    na lotnisku Okecie jest 24h - BPHPBK

  • 5. Data: 2003-07-31 19:54:06
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    EP <e...@p...pl> napisał(a):

    > Czy ktoś się orientuje, czy są w ogóle jakieś banki działające po 19
    > w Wawie

    No pewnie że są. Jest nawet bank działający przez 24 godziny na dobę.
    Bank Pocztowy SA działa od 0 do 24 w Warszawie na ul.Świętokrzyskiej 31-33
    (UP Warszawa 1).

    Pozdr.,

  • 6. Data: 2003-08-01 08:33:12
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Maciej_NT"
    > na lotnisku Okecie jest 24h - BPHPBK

    oj, chyba nie. na stronie www podają:
    Godziny otwarcia - dni robocze: 8.00-18.00
    Godziny otwarcia - soboty, niedziele: 6.30-21.30 kasy walutowe sob. i niedz.
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-08-01 09:32:37
    Od: "" <k...@p...onet.pl>

    > No pewnie że są. Jest nawet bank działający przez 24 godziny na dobę.
    > Bank Pocztowy SA działa od 0 do 24 w Warszawie na ul.Świętokrzyskiej 31-33
> [...]

    Ja nawet tam wczoraj o 23:57 zaplacilem rachunek KRUS, aby byla pieczatka z
    data 31-07-2003 :)