  • 1. Data: 2008-10-07 18:17:35
    Temat: W jakim banku szukać kredytu?
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    Witam,

    planuję wziąć kredyt w celu rozpoczęcia działalności gospodarczej (około 40
    tys. PLN) i w związku z tym mam kilka pytań, na które któryś z grupowiczów
    być może będzie znał odpowiedź:
    - czy bank w ogóle udziela kredytu, jeśli działalność gospodarcza jeszcze
    nie istnieje?
    - czy oferta któregoś z banków jest obecnie szczególnie warta uwagi, jeśli
    chodzi o cel i środki, jakie wymieniłem?

    Z góry dziękuję.

    Tomek

  • 2. Data: 2008-10-07 18:48:21
    Temat: Re: W jakim banku szukać kredytu?
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    ...:::Tomek:::... wrote:
> [...]
    > - czy oferta któregoś z banków jest obecnie szczególnie warta uwagi,
    > jeśli chodzi o cel i środki, jakie wymieniłem?

    Okolo 13 tys mozesz dostac z PUP - odwiedz lokalny PUP, musisz byc na
    bezrobociu i nie prowadzic firmy wczesniej przez X miesiecy (od zakoczenia
    poprzedniej dzialalnosci).

    Trzeba przejsc przez troche papierow ale nie jest to takie trudne, czytac
    wszystko, ustawy, to co podpisujesz (wymagania jakie masz pozniej realizowac).

    To jest bezzwrotne - dotacja de minis - a wiec 13-14tys "juz masz" a reszta -
    kredyty.

  • 3. Data: 2008-10-07 18:52:07

    Koteczek wrote:
> [...]
    > czytac wszystko, ustawy, to co podpisujesz (wymagania jakie masz
    > pozniej realizowac). To jest bezzwrotne - dotacja de minis - a wiec

    To raczej odpada. Wprawdzie firmy nie prowadziłem, ale "niestety" nie jestem
    na bezrobociu...

    Tomek