  • 1. Data: 2006-10-20 16:39:52
    Temat: W jakim innym kraju
    Od: "LSD" <L...@Q...CO>

    Przelew 10 000 EUR przez net z konta firmowego kosztyje 80 EUR

    Moze ktos wie ?

  • 2. Data: 2006-10-20 17:31:41
    Temat: Re: W jakim innym kraju
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "LSD" <L...@Q...CO> napisał w wiadomości
    > Przelew 10 000 EUR przez net z konta firmowego kosztyje 80 EUR
    >
    > Moze ktos wie ?

    W Abchazji kosztuje znacznie więcej (ok. 150 euro).

    marekz

  • 3. Data: 2006-10-20 18:22:20
    Od: "LSD" <L...@Q...CO>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "LSD" <L...@Q...CO> napisał w wiadomości

    > W Abchazji kosztuje znacznie więcej (ok. 150 euro).

    thx :)))

  • 4. Data: 2006-10-20 20:46:19
    Od: "AAS" <A...@g...com>

    LSD napisał(a):
    > Przelew 10 000 EUR przez net z konta firmowego kosztyje 80 EUR
    >
    > Moze ktos wie ?

    ???
    Nie wiem co chcesz zasugerować pytając w jakim innym kraju, bo w
    Polsce może to dotyczyć tylko firmy, która godzi się na bardzo złe
    warunki, mimo tego, że na rynku są banki oferujące niższe ceny. W
    znanych mi bankach przelewy są tańsze.
    A może Ty napisz w jakich krajach przelewy w walucie _obcej_ są
    tańsze niż u nas.
    Poza tym nikt nie zabrania przedsiębiorcy zakładania rachunków za
    granicą.