  • 1. Data: 2007-03-19 12:05:54
    Temat: W którym banku konto dewizowe?
    Od: "Janusz" <i...@a...com.pl>

    W którym banku konto dewizowe? Tak żeby było wysokie oprocentowanie a
    jednocześnie tanie w utrzymaniu z możliwością wypłat. Spodziewam się
    przelewu z USA, chcą jakis "SWIFT" number i jakieś tam, a że jestem
    laikiem - pomóżcie.
    Pozdr.
    Janusz

  • 2. Data: 2007-03-19 20:21:54
    Temat: Re: W którym banku konto dewizowe?
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Janusz napisał(a):
> [...]
    > jednocześnie tanie w utrzymaniu z możliwością wypłat. Spodziewam się
    > przelewu z USA, chcą jakis "SWIFT" number i jakieś tam, a że jestem

    każdy Bank ma swój SWIFT, jak będziesz twierał konto, to powiedz w banku
    to Ci podadzą go.
    A konto walutowe za darmo jerst w BZWBK ale nieoprocentowane, mozesz
    lokate sobie zalozyc, ale generalnie lokaty walutowe to kiepsko
    oprocentowane sa

  • 3. Data: 2007-03-19 20:56:26
    Od: Paweł U. <p...@n...wysylaj.pl>

    Użytkownik "Janusz" <i...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednocześnie tanie w utrzymaniu z możliwością wypłat. Spodziewam się
    > przelewu z USA, chcą jakis "SWIFT" number i jakieś tam, a że jestem

    Konto oszczędnościowe w Kredyt Banku. Jak lokata. Ale są ograniczenia
    wypłat - bezpłatnie tylko jedna wypłata na miesiąc.

    Paweł U.

  • 4. Data: 2007-03-24 16:11:29
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 19 Mar 2007 12:05:54 -0000, "Janusz" <i...@a...com.pl>
    wrote:

> [...]
    >jednocześnie tanie w utrzymaniu z możliwością wypłat. Spodziewam się
    >przelewu z USA, chcą jakis "SWIFT" number i jakieś tam, a że jestem

    Multi? Utrzymanie 0, procenty na pewno wyższe niż w Nordei.
    --
    Jarek Andrzejewski