  • 11. Data: 2005-07-11 15:32:40
    Temat: Re: W ktorym momencie BPH przelicza kurs CHF -> PLN ?
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Dobre - a powaznie to mysle, ze to jest dla nich jak najbardziej dozwolona
    > polityka ze strony banku.

    Tu się niestety mylisz. Zapewniam cię że polityka jest ustalona.
    Z tym ze to jak z każdymi przepisami w Polsce - interpretacji przepisów jest
    tyle ile osób interpretujących.

    Darek

  • 12. Data: 2005-07-11 17:09:38
    Od: "XT600" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Adamski"

    > Ja uruchamialem kolejne transze tylko przez pracownika banku. Natomiast
    > jesli chodzi o kurs - to najlepiej wyplacac w godzinach popoludniowych
    > (opieram sie na praktyce pracownika BPH). Wtedy on moze wziac kurs
    > poranny, poludniowy i popoludniowy i wybrac sposrod nich ten najlepszy dla
    > Ciebie

    Wielkie dzieki. Ta informacja okazala się na wage zlota. Widac taka praktyka
    jest zupelnie dozwolona bo i w moim przypadku okazalo sie ze mozna. Ale moze
    nie robic wokol tego za duzo szumu, bo na infolini BPH powiedziano mi ze
    liczy sie kurs jaki bedzie w momencie sesji wychodzacej... heh widac jak juz
    ktos tu napisal... interpretacja przepisow przedewszystkim ;)

    pozdrawiam
    tomek.

  • 13. Data: 2005-07-11 20:12:56
    Od: Krzysztof Adamski <k...@o...pl>

    Darek napisał(a):

    > Tu się niestety mylisz. Zapewniam cię że polityka jest ustalona.
    > Z tym ze to jak z każdymi przepisami w Polsce - interpretacji przepisów
    > jest tyle ile osób interpretujących.
    >

    > Darek

    Heh - no i sadzac po nastepnym poscie faktycznie masz racje :)

    Pozdrawiam,

    Krzysiek