  • 11. Data: 2004-05-19 10:25:47
    Temat: Re: WBK - GRATULACJE !!!!
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > a mozna na nie wpłacać w walucie w okienku?

    Tak.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2004-05-20 20:31:58
    Od: "Gucio" <gucio19@_NO_SPAM_hotmail.com>

    "gasper" <g...@p...com> wrote in message
    > i jeszcze kwiatek:
    > błąd 150 - Aby wykonać przelew walutowy pomiędzy rachunkami własnymi
    musisz
    > posiadać co najmniej dwa rachunki własne w różnych walutach.
    > mam rachunek w euro, usd i pln - moze dularów nie uznają jako walute ;)

    Uznają uznają, tylko trzeba udostępnić takie rachunki do uznawania i
    obciążania w BZWBK24 internet, co ze względów bezpieczeństwa wiąże się
    niestety z wizytą w Oddziale.

    G19

  • 13. Data: 2004-05-21 21:28:08
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Gucio" <gucio19@_NO_SPAM_hotmail.com> napisał w wiadomości
    > Uznają uznają, tylko trzeba udostępnić takie rachunki do uznawania i
    > obciążania w BZWBK24 internet, co ze względów bezpieczeństwa wiąże się
    > niestety z wizytą w Oddziale.

    to powinni zmienic komunikat, na taki, który mówi oo tym, że nie mam
    UDOSTĘPNIONYCH rachunków a nie, jak jest teraz:
    150 - Aby wykonać przelew walutowy pomiędzy rachunkami własnymi musisz
    posiadać co najmniej dwa rachunki własne w różnych walutach

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2004-05-22 21:43:48
    Od: "Gucio" <gucio19@_NO_SPAM_hotmail.com>

> [...]
    > 150 - Aby wykonać przelew walutowy pomiędzy rachunkami własnymi musisz
    > posiadać co najmniej dwa rachunki własne w różnych walutach

    Może ktoś z BZWBK czyta listę i o tym pomyśli :-)

    G19