  • Data: 2004-01-30 10:02:31
    Temat: WBK - "Twoje Bezpieczeństwo" na KK
    Od: "Miroslaw Kowalski" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czolem,
    Wyobrazcie sobie, ze jestescie na stacji benzynowej i chcecie tankowac np. 20
    literkow. Dystrybutor sam z siebie dolewa jeszcze 10% i kaze sobie za to
    zaplacic. Paliwo - rzecz sliska - ciezko oddac dystrybutorowi, trzeba
    zaplacic za te 2 litry, bo ponoc byla informacja 10 km przed stacja, ze
    trzeba najpierw isc do 'okienka' i zrezygnowac z tych 10%... poznaje ktos?
    WBK SA stosuje manipulacje i kiwa klientow. Na moim koncie pojawila sie
    platnosc za: "Twoje Bezpieczeństwo". Propozycja ciekawa i moze warta
    rozwazenia przez niektorych. Klopot w tym ze ja tej uslugi nie zamawialem.
    Czy ja mam ch...a wszystkim instytucjom w Polsce odpowiadac ze nie zgadzam
    sie na jakies tam uslugi, inaczej mi zedra konto?
    miron