-
1. Data: 2002-02-13 16:25:41
Temat: WBK - nie wykonują zleceń
Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl.nospam>
W tym tygodniu dwukrotnie zlecałem przez internet wykonanie przelewu z
mojego konta, raz był to przelew bez wpisywania daty, zleciłem go
wieczorem, drugi raz był to przelew z przyszłą datą. Obydwa nie
zostały wykonane. Za pierwszym razem pomyślałem, że być może zrobiłem
coś nie tak, więc powtórzyłem dyspozycję wczoraj (przelew z dzisiejszą
datą) i znowu nic. Stan konta niezmieniony, w historii nic o tym nie
ma. Na rachunku jest wystarczająca ilość środków (na jeden z tych
przelewów).
Dziś zlecę ten przelew po raz kolejny i jeżeli nie pójdzie, będę
składał reklamację wraz z wnioskiem o odszkodowanie (w piątek muszę
spłacić kartę, do tego czasu pieniądze muszą się pojawić w
Multibanku).
Czy ktoś może mi powiedzieć, jak taka reklamacja powinna wyglądać i
gdzie ją kierować (oddział, centrala etc)?
--
Łukasz Kowalczyk
l...@j...pl
-
2. Data: 2002-02-13 16:56:30
Temat: Re: WBK - nie wykonują zleceń
Od: "AMRA" <a...@a...com>
> Czy ktoś może mi powiedzieć, jak taka reklamacja powinna wyglądać i
> gdzie ją kierować (oddział, centrala etc)?
Kochane WBK dziala z niejakim opoznieniem.
Ja wlansie dostalem informacje, na maila ktorego pisalem ho ho ho albo
dluzej ze nie dziala mi podglad operacji.
Poradzono mi abym zadzwonil na infolinie i poinformowal o problemie -
jednoczesnie ku mojemu zdziwieniu 2 ostatnie operacje.. daja sie juz
podejrzec - calkiem ladnie to rozwiazali.
Co do pytania - oddzial raczej nic nie zrobi - bedzie dzwonil do
informatykow w centrali...
-
3. Data: 2002-02-13 18:33:56
Temat: Re: WBK - nie wykonują zleceń
Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl.nospam>
[ "AMRA" <a...@a...com> ]
>> Czy kto? mo?e mi powiedzie?, jak taka reklamacja powinna wygl?da? i
>> gdzie j? kierowa? (oddzia?, centrala etc)?
>
>Kochane WBK dziala z niejakim opoznieniem.
>Ja wlansie dostalem informacje, na maila ktorego pisalem ho ho ho albo
>dluzej ze nie dziala mi podglad operacji.
>Poradzono mi abym zadzwonil na infolinie i poinformowal o problemie -
>jednoczesnie ku mojemu zdziwieniu 2 ostatnie operacje.. daja sie juz
>podejrzec - calkiem ladnie to rozwiazali.
>
>Co do pytania - oddzial raczej nic nie zrobi - bedzie dzwonil do
>informatykow w centrali...
Na razie zadzwoniłem do centrum bankowości elektronicznej (czy jakoś
tak) i... mają jutro dzwonić do oddziału ;-)
--
Łukasz Kowalczyk
l...@j...pl
-
4. Data: 2002-02-15 16:44:59
Temat: Re: WBK - nie wykonują zleceń
Od: "Karol" <a...@b...com>
Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4e5rk$igk$...@n...onet.pl...
> > Czy ktoś może mi powiedzieć, jak taka reklamacja powinna wyglądać i
> > gdzie ją kierować (oddział, centrala etc)?
>
> Kochane WBK dziala z niejakim opoznieniem.
7 dni ?
> Ja wlansie dostalem informacje, na maila ktorego pisalem ho ho ho albo
> dluzej ze nie dziala mi podglad operacji.
Normalka.
> Poradzono mi abym zadzwonil na infolinie i poinformowal o problemie -
Ciesz sie, ze nie kazali Ci skladac pisemnej reklamacji w oddziale.
> jednoczesnie ku mojemu zdziwieniu 2 ostatnie operacje.. daja sie juz
> podejrzec
Okazalo sie, ze X oddzialow w Polsce mialo cos zle ustawione na serwerach i
odpowiednie informacje nie wychodzily do internetu.
>- calkiem ladnie to rozwiazali.
>
> Co do pytania - oddzial raczej nic nie zrobi - bedzie dzwonil do
> informatykow w centrali...
No chyba, ze chodzi o przelwey do mBanku.
To informatyk w oddziale powinien umiec naprawic sam.
Az sie boje co to bedzie jak poznikaja informatycy w oddzialach :-((
Karol