eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWBK - nie wykonują zleceńRe: WBK - nie wykonują zleceń
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Karol" <a...@b...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: WBK - nie wykonują zleceń
    Date: Fri, 15 Feb 2002 17:44:59 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 42
    Message-ID: <a4je88$fii$1@news.tpi.pl>
    References: <5...@4...com> <a4e5rk$igk$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.244.37.73
    X-Trace: news.tpi.pl 1013791816 15954 212.244.37.73 (15 Feb 2002 16:50:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Feb 2002 16:50:16 +0000 (UTC)
    X-Notice-1: This post has been postprocessed on the news.tpi.pl server.
    X-Notice-2: Subject line has been filtered and leading Odp: string removed.
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2314.1300
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2417.2000
    X-Subject: Odp: WBK - nie wykonują zleceń
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:163509
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4e5rk$igk$...@n...onet.pl...
    > > Czy ktoś może mi powiedzieć, jak taka reklamacja powinna wyglądać i
    > > gdzie ją kierować (oddział, centrala etc)?
    >
    > Kochane WBK dziala z niejakim opoznieniem.

    7 dni ?

    > Ja wlansie dostalem informacje, na maila ktorego pisalem ho ho ho albo
    > dluzej ze nie dziala mi podglad operacji.

    Normalka.

    > Poradzono mi abym zadzwonil na infolinie i poinformowal o problemie -

    Ciesz sie, ze nie kazali Ci skladac pisemnej reklamacji w oddziale.

    > jednoczesnie ku mojemu zdziwieniu 2 ostatnie operacje.. daja sie juz
    > podejrzec

    Okazalo sie, ze X oddzialow w Polsce mialo cos zle ustawione na serwerach i
    odpowiednie informacje nie wychodzily do internetu.

    >- calkiem ladnie to rozwiazali.
    >
    > Co do pytania - oddzial raczej nic nie zrobi - bedzie dzwonil do
    > informatykow w centrali...

    No chyba, ze chodzi o przelwey do mBanku.
    To informatyk w oddziale powinien umiec naprawic sam.

    Az sie boje co to bedzie jak poznikaja informatycy w oddzialach :-((

    Karol






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1