  • 1. Data: 2009-08-19 07:12:33
    Temat: WBK notowania?
    Od: zuk <1...@w...home.pl>

    Hej, tym razem ja zapytam: czy u Was działają "notowania" w centrum24,
    czy tylko ja mam pecha i nie łączy z serwerem ;-)

  • 2. Data: 2009-08-19 09:21:13
    Temat: Re: WBK notowania?
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    zuk <1...@w...home.pl> napisał(a):

    > Hej, tym razem ja zapytam: czy u Was działają "notowania" w centrum24,
    > czy tylko ja mam pecha i nie łączy z serwerem ;-)

    w tej chwili dziala (przedtem nie sprawdzalem)

    IWSP

  • 3. Data: 2009-08-19 11:26:11
    Od: zuk <1...@w...home.pl>

    Ireneusz Wik pisze:

    > w tej chwili dziala (przedtem nie sprawdzalem)
    >
    > IWSP

    Dzięki.
    A u mnie nadal nie ma notowań, ale otrzymałem info od Pana z 'Kontaktów
    z Klientem', że... "to tylko mała awaria, jak mówią mi Koledzy, tylko
    jeden serwer nie działa, więc może pan popróbuje kombinacji z
    wylogowaniem i powtórnym zalogowaniem: może chwyci?" ... fachowcy :/

  • 4. Data: 2009-08-19 14:22:06
    Od: zuk <1...@w...home.pl>

    Ireneusz Wik pisze:

    > w tej chwili dziala (przedtem nie sprawdzalem)
    >
    > IWSP

    To można powiedzieć, że pierwszy raz o wielu lat WBK dał dupy na całym
    froncie, bo dzień minął bez podniesienia serwera i bez kontaktu z
    doradcami w Warszawie (ani jednego odebrania telefonu) a to już
    przegięcie w zakresie olania klienta.
    ale to tylko mała usterka ... w wielkim WBK'u

  • 5. Data: 2009-08-19 20:48:51
    Od: mar0ko <m...@w...pl>

    Witam. zuk <1...@w...home.pl> napial(a) w artykule news:h6g8ff$c2c$1
    @node2.news.atman.pl z 19 sie 2009

    > Hej, tym razem ja zapytam: czy u Was dzia?ają "notowania" w centrum24,
    > czy tylko ja mam pecha i nie ?ączy z serwerem ;-)

    notowania mobilne na telefon dzialaly przez caly dzien

    --
    Marek