  • 1. Data: 2009-08-17 20:41:47
    Temat: rachunek wpko SA
    Od: "malwina52" <b...@w...pl>

    Czy ktoś z grupowiczów ma rachunek w biurze maklerskim w PKO SA? Ja mama tam
    rachunek przedtem było to BPH.Tam sposób skladania zleceń podobał mi
    się.Terazłożyć zlecenie trzeba pobrać kod ktory otrzymuje się na komórkę smsem
    Czasem trwa to kilka minut.Jak w tej sytuacji można grać na kontraktach?.Jak
    sobie z tym radzicie?Czy ktoś mógłby mi polecić inne biuro z którego szybkości
    wysyłania zleceń jest zadowolony? Dziękuję.Malwina

  • 2. Data: 2009-08-17 21:50:30
    Temat: Re: rachunek wpko SA
    Od: mar0ko <m...@w...pl>

    Witam. "malwina52" <b...@w...pl> napial(a) w artykule
    news:54b8.000001df.4a89c08b@newsgate.onet.pl z 17 sie 2009

    > Czy ktos z grupowiczów ma rachunek w biurze maklerskim w PKO SA? Ja
    > mama tam rachunek przedtem bylo to BPH.Tam sposób skladania zlecen
    > podobal mi sie.Terazlozyc zlecenie trzeba pobrac kod ktory otrzymuje
    > sie na komórke smsem Czasem trwa to kilka minut.Jak w tej sytuacji
    > mozna grac na kontraktach?.Jak sobie z tym radzicie?Czy ktos móglby
    > mi polecic inne biuro z którego szybkosci wysylania zlecen jest
    > zadowolony? Dziekuje.Malwina

    Witam
    Ustawienia/autoryzacja
    Wylaczenie autoryzacji wszystkich zlecen
    zaznaczasz TAK i potwierdzasz kodem lub SMS
    i od tej chwili tylko dwa razy ENTER i zlecenie gotowe

    --
    Marek

  • 3. Data: 2009-08-18 13:22:40
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    Ja mam w PEKAO S.A. i gram na kontraktach nic takiego nie mam
    klikam i zaraz mam na giełdzie.......

    pzdr
    Dars

  • 4. Data: 2009-08-18 18:48:43
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Dars <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > klikam i zaraz mam na giełdzie.......

    No właśnie, zaraz, tzn. ? Bardzo ciekawy byłby ranking biur pod tym
    względem. Również czas od zawarcia transakcji do potwierdzenia, czas trwania
    anulaty. Dotychczas mam doświadczenia z dwóch biur i wygląda to różnie z
    korzyścią dla tego pierwszego, bez wymieniania nazw.

    pozdrawiam
    kc

  • 5. Data: 2009-08-18 19:06:47
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > anulaty. Dotychczas mam doświadczenia z dwóch biur i wygląda to różnie z
    > korzyścią dla tego pierwszego, bez wymieniania nazw.

    klikam i wchodzi na giełde nie wiem ile 2-3 sekundy.......
    powiem że szybko.....

    pzdr
    Dars

  • 6. Data: 2009-08-18 19:17:26
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Dars <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > klikam i wchodzi na giełde nie wiem ile 2-3 sekundy.......
    > powiem że szybko.....
    >
    > pzdr
    > Dars

    A czy musisz potwierdzać, że twoje zlecenie bardzo różni się od zamknięcia
    dnia poprzedniego? To jest czas min 5 sek.

    kc

  • 7. Data: 2009-08-18 19:43:10
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > A czy musisz potwierdzać, że twoje zlecenie bardzo różni się od zamknięcia
    > dnia poprzedniego? To jest czas min 5 sek.
    >
    > kc

    Nie przypominam sobie........ kiedy kazdy narzekał na CDMNET
    ale teraz juz jest duzo duzo lepiej i cdm24 moze byc......
    chodz notowania są lepsze w pkobp :)

    pzdr
    Dars

  • 8. Data: 2009-08-19 13:41:09
    Od: skawet <s...@o...eu>

    pko SA bierze strasznie duże prowizje od transakcji
    ok 2 % wartości

  • 9. Data: 2009-08-19 14:09:49
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "skawet" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
    > pko SA bierze strasznie duże prowizje od transakcji
    > ok 2 % wartości

    Telefonicznie lub osobiście wszyscy tak biorą lub podobnie. Przez internet
    jest tanio. Wszędzie jest dość tanio przez internet. Choć w porównaniu z
    USA, to polskie prowizje są kosmicznie wysokie.
    Dombrek