  • 51. Data: 2012-03-13 22:07:46
    Temat: Re: WBK śledzi klientke - detektyw
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Na przykład: nowy gzyms daje prawdopodobieństwo zdarzenia 1 na 50 000
    > Gzyms w stanie średnim - 1 na 30 000

    Przykład jest bardzo zły, nie wydaje mi się, byśmy codziennie w Polsce
    mieli takie wypadki.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 52. Data: 2012-03-14 00:33:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 13 Mar 2012 01:23:47 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Kto bedzie ewentualnie wypłacał rentę? Kto jest zainteresowany jej mniejsza
    > wysokością?

    Nie ma znaczenia. Szkodę jej wyrządził bank i to wobec banku jest
    roszczenie.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 53. Data: 2012-03-14 09:31:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Przykład jest bardzo zły, nie wydaje mi się, byśmy codziennie w Polsce
    > mieli takie wypadki.

    Chodzi o stosunek prawdopodobieństw. Możesz spokojnie dodać po kilka zer
    do obu liczb.

    --
    Liwiusz

  • 54. Data: 2012-03-14 18:11:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Chodzi o stosunek prawdopodobieństw. Możesz spokojnie dodać po kilka zer
    > do obu liczb.

    Uważam, że prawdopodobieństwo tu absolutnie nie ma nic do rzeczy. Liczy sie
    fakt "administracyjny". Dokąd budynek stał, to istniało domniemanie,
    pozwalające przypuszczać, że sie nie rozpadnie. Jak przyszła uprawniona
    osoba i napisała, że moze coś się urwać, to od tego momentu domniemanie
    zostało obalone i należało brać takie zagrożenie jako realne.