  • 1. Data: 2009-07-06 17:34:04
    Temat: WBK - tym razem pochwale :)
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Tyle bylo narzekan na banki, ze nie inforumja o zmianach
    oprocentowania czy oplat (najglosniej chyba o Multi i VE),
    ze przesylka otrzymana z BZWBK (ktora powinna bys standardem
    w przypadku kazdego banku) wymaga pochwalenia.
    Otoz bank w pismie, bez skladania reklamacji z mojej strony,
    przynaje sie do bledu (tak sam z siebie?) w zmianie oprocentowania
    konta oszczednosciowego i informuje, ze zwrocil
    nalezne odsetki na konto.
    Mam w BZWBK konto oszczednosciowe z paroma groszami
    tylko po to by miec podglad na fundusze Arki.
    Sam bym oczywiscie nie zauwazyl tego bledu.

    Chyba taka powinna byc norma w przypadku bledow w banku.
    Ale spotykam sie z tym po raz pierwszy....

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-07-06 20:35:28
    Temat: Re: WBK - tym razem pochwale :)
    Od: "On" <o...@k...to>

    Mi jak zablokowali konto w WBK na 3 dni,
    to była cisza ...

  • 3. Data: 2009-07-09 05:46:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 6-07-09 19:34, Marcin wrote:
> [...]
    > Sam bym oczywiscie nie zauwazyl tego bledu.
    >
    > Chyba taka powinna byc norma w przypadku bledow w banku.
    > Ale spotykam sie z tym po raz pierwszy....

    O zamianach oplat do ROR niestety nic nie dostalem. O oprocentowaniu
    dostale,. Taka polityka banku.