  • 21. Data: 2009-01-29 20:08:59
    Temat: Re: WIG20 - wyjątek na skalę światową
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Bessa na rynkach finansowych skończy sie wtedy gdy z USA zaczną napływać
    > pozytywne informacje makroekonomiczne świadczące, że najgorsze minęło.
    > Na to musimy poczekać co najmniej kilka kwartałów.

    Czyli mam rozumieć że mamy tu doczynienia ze zwykłym KLAKIEREM wpatrzonym w
    to co mu Michnik wysmaruje na Onecie ?.

    Dr.Endriu

  • 22. Data: 2009-01-29 20:21:30
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Sheen" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Jesli ktoś ma wątpliwości, czy WGPW to bananowa giełda, to dzisiejsza
    > sesja (i cały ten tydzień) chyba je rozwiała. Moja prognoza o wzrostach
    > dotyczyła DAX-a i tam oraz na innych cywilizowanych rynkach się sprawdza.
    > Myślałem, że WIG20 nie będzie wyjątkiem, ale się myliłem.
    > Chyba się przeniosę na DAX-a całkowicie.

    Nie bardzo rozumiem o czym piszesz skoro DAX (-2%) jak i cała europa była
    dziś na czerwono.
    WIG20 niczym się dziś nie wyróżniał na tle kontynentu, no chyba że obrotami
    ale to zupełnie inna kwestia.
    Na dowód tego link:
    http://www.money.pl/gielda/swiat/

  • 23. Data: 2009-01-29 21:32:16
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dr.Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    Czyli mam rozumieć że mamy tu doczynienia ze zwykłym KLAKIEREM wpatrzonym w
    to co mu Michnik wysmaruje na Onecie ?.

    Zgadza się, jesteś zwykłym klakierem. Masz bledziutkie pojęcie o ekonomii i
    polityce. Dlatego pozostaje Ci cytowanie S.Michalkiewicza który całkowicie
    buja w obłokach.
    Nie wiedziałem, że Michnik zajmuje się rynkami finansowymi i giełdą.
    p.s.Coraz bliżej do scenariusza dużej spadkowej piątki w USA, który skończy
    się przełamaniem jesiennych dołków i zapoczątkuje silne odbicie na giełdach.

  • 24. Data: 2009-01-29 21:33:50
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Fidelio wrote:
> [...]
    > dziś na czerwono.
    > WIG20 niczym się dziś nie wyróżniał na tle kontynentu, no chyba że obrotami

    Tak jest, i również na DAX-ie mieliśmy o 9.02 spadek o 70 pkt w ciągu
    minuty...
    Ale widać, że coś się zmieniło w zachowaniu rynku. No i LOP zaczął
    spadać. Uważam, że jutro duży up do 1690.

  • 25. Data: 2009-01-29 21:50:16
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Nie wiedziałem, że Michnik zajmuje się rynkami finansowymi i giełdą.

    U Michnika nie mogę znaleźć bo wszystkie linki powycinane:

    Masz za to u Waltera ...
    http://tiny.pl/vjxh

    Dr.Endriu

  • 26. Data: 2009-01-29 21:54:30
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Coraz bliżej do scenariusza dużej spadkowej piątki w USA, który skończy
    > się przełamaniem jesiennych dołków i zapoczątkuje silne odbicie na
    > giełdach.

    No to wyrysuj tą czwórkę która jest niby za nami, a dam ci spokój i nie będę
    się czepiał ....
    No chyba że w paincie nie umisz rysować ....

    Dr.Endriu

  • 27. Data: 2009-01-29 21:56:12
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > U Michnika nie mogę znaleźć bo wszystkie linki powycinane:
    >
    > Masz za to u Waltera ...
    > http://tiny.pl/vjxh

    Było tego pełno i u Michnika na Onecie, ale pewnie ze wstydu powycinali....

    Dr.Endriu

  • 28. Data: 2009-01-29 22:10:51
    Od: macieks <m...@g...com>

    > Nie o to chodzi. Dzisiaj DAX zaliczy korektę (czyt. u nas nowe dołki :),
    > a jutro nowe szczyty tygodniowe ok. 4620 (czyt. u nas wzrost o 20 pkt).

    Kwestia zajętej pozycji.
    1. Dla jednych korekta 4-ro dniowych wzrostów.
    2. Dla innych potwierdzenie. Spadek od 06.01.09 --> korekta 50% w górę
    --> znowu spadek

    Obiektywnie do wyboru, do koloru :)

    macieks

  • 29. Data: 2009-01-29 22:21:59
    Temat: Re: WIG20 - wyj
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    viper wrote:

    > mylisz się kolego... pod tym względem nasza giełda jest jedną z
    > najrozsądnieszych giełd świata... na DAXie helmuty biegają tylko za
    > ameryką, zero pomyślunku... wyjątkowa młotownia tam gra... a nasza giełda
    > zawsze próbuje wyprzedzic ruchy Wall Street...

    Ta korelacja pomiędzy wig20 a np. s&p500 niewątpliwie istnieje.
    A propos... W jaki sposób szary obywatel naszego kraju może zainwestować np.
    w s&p500?

    --
    Marek

  • 30. Data: 2009-01-29 22:40:30
    Temat: Re: WIG20 - ?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    mwojc pisze:

    > Ta korelacja pomiędzy wig20 a np. s&p500 niewątpliwie istnieje.
    > A propos... W jaki sposób szary obywatel naszego kraju może zainwestować np.
    > w s&p500?

    np w bzwbk jest taka mozliwosc (widzialem na ich stronie w formie dema)

    pozdrawiam
    SlawcioD