  • 1. Data: 2010-02-05 18:05:42
    Temat: Walutomat a autodealing Aliora - porównanie
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jak ktoś ma dostęp do autodealingu w Aliorze, to mógłby kursy z dzisiaj i
    jak się da to z poniedziałku. Tu i ówdzie słychać o coraz większej ilości
    transakcji zawieranych przy pomocy walutomatu i widać, że pomysł chyba
    zaczyna chwytać.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-02-05 19:26:52
    Temat: Re: Walutomat a autodealing Aliora - porównanie
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-02-05 19:05, xbartx pisze:

> [...]
    > jak się da to z poniedziałku. Tu i ówdzie słychać o coraz większej ilości
    > transakcji zawieranych przy pomocy walutomatu i widać, że pomysł chyba

    A zauwazyles maly drobiazg dzisiaj na walutomacie?
    Wszyscy nerwowi i chca realizowac zyski a kupujacych nie widac.

  • 3. Data: 2010-02-05 20:16:14
    Od: BK <b...@g...com>

    On 5 Lut, 20:26, kuba <k...@k...onet.pl> wrote:

    > A zauwazyles maly drobiazg dzisiaj na walutomacie?
    > Wszyscy nerwowi i chca realizowac zyski a kupujacych nie widac.

    Nom strasznie plytki ten rynek i widac, ze czysto spekulacyjny.
    Klikaset osob sprzedajacych i nikogo kupujacego. Bardziej przydaloby
    sie cos dla zwyklych ludzi, ktorzy czasami potrzebuja wymienic sie
    waluta [nie w celach spekulacyjnych] np. przy okazji splaty rat
    kredytow, wakacji za granica ect.

  • 4. Data: 2010-02-05 20:16:33
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

> [...]
    > jak się da to z poniedziałku. Tu i ówdzie słychać o coraz większej ilości
    > transakcji zawieranych przy pomocy walutomatu i widać, że pomysł chyba

    Jak chcesz wymienic kilka stowek waluty to moze i warto sie bawic w
    walutomat. Kiedys juz byla dyskusja na grupie, bo praktycznie powierzasz
    srodki sp. z o.o. i to nie jest to samo bezpieczenstwo co bank. Jezeli
    chcesz kupic/sprzedac np. kilka tysiecy waluty, to taka transakcje przy
    akceptowanym kursie i spreadzie (np, autodealing) mozesz zawrzec natychmiast
    i faktycznie wymienic waluty po kursie z danego momentu czasowego. w takim
    walutomacie musisz czekac na przeciwstawna strone a kurs sie zmienia i
    mozesz stracic szanse dobrej transakcji.

  • 5. Data: 2010-02-06 07:43:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 05 Feb 2010 18:05:42 +0000, xbartx napisał(a):

> [...]
    > i jak się da to z poniedziałku. Tu i ówdzie słychać o coraz większej
    > ilości transakcji zawieranych przy pomocy walutomatu i widać, że pomysł

    Odpowiem zbiorczo wszystkim. Nie chodzi mi o jakieś spekulacje, bo tutaj
    wiadomo, że jak jest skok waluty np. jak ostatnio USD z 2,83 wybił na
    3,00 to wiadomo, że będą tylko sprzedawać a kupi ten, który nie ma innego
    wyjścia, tudzież ten co lubi łapać spadające noże.
    Ja walutomat widzę jako zakupienie niedużej ilości waluty przy okazji
    jakiegoś wyjazdu zagranicznego. Chciałem porównać z autodealingiem, żeby
    mieć też odniesienie do Polbanku, bo kursy są zbiżone, przynajmniej z
    moich obserwacji tak wynika.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-02-06 10:00:10
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > jakiegoś wyjazdu zagranicznego. Chciałem porównać z autodealingiem, żeby
    > mieć też odniesienie do Polbanku, bo kursy są zbiżone, przynajmniej z

    Malo jest osob, ktore korzystaja z autodealingu w Aliorze i wypowiadaja sie
    o tym na grupie. Kiedys ktos podawal kursy z tego autodealingu na grupie i
    nie wygladaly najgorzej w stosunku do ceny rynkowej. szkoda, ze nie mowia w
    Aliorze jaki faktycznie jest spread od ceny na rynku.
    Trzeba jednak pamietac, ze dla indywidualnych jest to 5tys waluty do wymiany
    no i trzeba placic 7zl/mies. za te usluge.
    Przymierzam sie do tego autodealingu, ale na razie kursy na rynku sa za
    niskie zeby sprzedawac walute i za wysokie, zeby juz zaczac kupowac.
    Mysle, ze w miesiacach letnich jak nic szczegolnego sie nie wydarzy na
    swiecie, to PLN pojdzie ostro w gore i bedzie mozna troche waluty zakupic i
    uruchomic ten autodealing.