-
1. Data: 2002-03-03 07:13:00
Temat: Wap mBanku - pomoc
Od: "Jacek" <j...@p...com>
Mam Siemensa C35i, po aktywowaniu kanału dostępu WAP próbowałem się połączyć
wpisując adres wapowy w przeglądarce telefonu. Otrzymałem komunikat "błąd
500, skontaktuj się z dastawcą" Po rozmowach z infolinią mBanku i Idei
nakazano mi zmienić kanał w ustawieniu WAPu na umożliwiający połaczenie
szyfrowane, którego jakoby wymaga strona mBanku. Po zmianie kanału i próbie
połączenia nastapiła następna sekwencja: generacja klucza, wysyłanie klucza
a nastepnie pytanie jak na początku połaczenia i wszystko od nowa (trwa to
kilka minut). Pojawia się przeglądarka i komunikat "błąd 500, skontaktuj się
z dastawcą".
Proszę o pomoc - co robię nie tak i (lub) u kogo to reklamować?
Jacek