  • 41. Data: 2005-04-24 13:30:12
    Temat: Re: Warto zabezpieczać numerek CVV2?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Widocznie robimy zakupy gdzie indziej ;-D

    Sprawdziłem ostatnie slipy z karty MC.
    Jedynym miejscem gdzie w ostatnim miesiącu pojawiło mi się "wygwiazdgowanie"
    to Mediamarkt.
    Real, Geant, Shell, Praktiker, Carrefour i PSS Społem jak dotąd drukują
    pełny numer aż miło ;-)

  • 42. Data: 2005-04-24 13:31:02
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    >A kto każe ci trzymać kasę na nieoprocentowanym rachunku?

    Nikt, ale zawsze lepiej zaplacic miesiac pozniej, niz od razu, nieprawdaz?

  • 43. Data: 2005-04-24 13:32:10
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-24 15:28- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
    GieTeGie, wyłuszczający(a) się następująco:

    > Mógłbyś wymienić te zastosowania KK?

    Na przykład rabaty w sklepach, hotelach wypożyczalniach samochodów.
    Na przykład ubezpieczenia różne bardzo (nie wszystkie karty je mają, a
    mogą być bardzo zróżnicowane).
    Na przykład rozkładanie kredytu na raty.
    Jako ciekawostka - w USA zdarzało mi się posługiwać kartą ze zdjęciem
    jako ID.
    To są moje ulubione zastosowania, myślę, że inni użytkownicy mogliby
    dodać kilka własnych.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 44. Data: 2005-04-24 13:32:11
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    GieTeGie napisał(a):

    > Czyli jest możliwe obciążenie bez autoryzacji?

    Niby nie powinno być... Ale są rzeczy, o których nie sniło się
    filozofom... ;-)

    > Czy w takim wypadku
    > uwzględnią mi reklamację?

    Pewnie tak.

  • 45. Data: 2005-04-24 13:36:31
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Można znaleźć bank, który ma w miarę mało upierdliwą procedurę
    > reklamacyjną transakcji MO/TO/IO i nie wyśle klienta na policję przy
    > każdej reklamowanej transakcji, a pieniądze odda szybciej, niż po dwóch
    > miesiącach... Z tego co mi wiadomo, to w tej akurat kwestii wzorem jest
    > Citi.

    Nie zebym chcial reklamowac Citi, ale musze potwierdzic. Kilkakrotnie
    skladalem reklamacje, od razu mi zdejmowali kwestionowane obciazenie, i za
    kazdym razem uznali moje reklamacje.

  • 46. Data: 2005-04-24 13:44:37
    Od: GieTeGie <t...@w...pl>

    Użytkownik yayco napisał:
    > I wysyłasz do USA zaświadczenie o zarobkach? Poważnie?

    Dobrze, zapomniałem o ogromnej powszechności kart kredytowych w USA.
    Podróżnikom rzeczywiście przyda się taka karta.

    > Czy to jest argument za czy przeciw kk? Pytam, bo trudno zgadnkąć.

    Przecież piszę, aby wypożyczyć samochód musisz wpłacić kaucję i/lub
    pokazać zarobki i/lub KK - jak nie masz zarobków lub regularnych wpłat
    to nie dostaniesz KK i nie wypożyczysz auta - więc równie dobrze można
    jej nie mieć i wykazać zarobki.

    > Jesteś nadmiernie spolegliwy. To cnota, ale jak masz wózek pełen zakupów
    > to jak dokonasz tej oryginalnej sztuki, unikając blokowania kasy i
    > samosądu kolejkowego?

    "Przykro mi - sami Państwo widzicie - Pani kazała mi iść do bankomatu"

    > Pisałeś o kartach wirtualnych i odpowiedź takich dotyczyła.

    Nie piszę o wyższości karty debetowej lub wirtualnej nad kredytową.

    > Ale za to są rabaty nawet kilkunastoprocentowe

    No ale takie promocje nie dotyczą tylko i wyłącznie KK.

  • 47. Data: 2005-04-24 13:45:26
    Od: GieTeGie <t...@w...pl>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:
    > A Ty myslisz, ze Juzek w RPA skuma cokolwiek z Twojego zaswiadczenia o
    > zarobkach? Pomijam fakt, ze generalnie bedzie mial to w dupie. Jego
    > interesuje tylko i wylacznie to, ze masz wypulka karte (czyli bank ma o
    > Tobie nienajgorsza opinie).

    Interesują mnie polskie realia - dla turystów ta karta jest OK

  • 48. Data: 2005-04-24 13:48:16
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-24 15:44- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
    GieTeGie, wyłuszczający(a) się następująco:

    > No ale takie promocje nie dotyczą tylko i wyłącznie KK.

    Tak? To zaglądnij sobie na stroną citibanku i sprawdź o czym piszę.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 49. Data: 2005-04-24 13:52:10
    Od: GieTeGie <t...@w...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:
    > No nie, jak dlugo zyje, nikt nie chcial ode mnie zaswiadczenia o zarobkach
    > do wypozyczenia auta. A karty wypukle zawsze, w przypadku samochodow wyzszej
    > klasy nawet dwie.

    Dobrze - podkreślasz prestiż. No ale najbogatsi nie są jedyną grupą
    docelową do której skierowana jest oferta KK?
    Czyli bez KK nie wypożyczę w Polsce auta? (nie wiem po co się skupiać na
    tych autach - skoro stać Cię na wypożyczenie luksusowych to czemu sobie
    nie kupisz? Pomijam podróże zagraniczne.).

    > Tak tez powiedziala, ale sie nie dalem. I nikt mnie nie zlinczowal. Dlaczego
    > mam sie dac terroryzowac kasjerce?

    Oj nie bierz tego tłumu tak dosłownie.

    > Ale szczesliwie miedzy innymi po to weszlismy do Unii Europejskiej, zeby
    > miec dostep do bankow z innych krajow.

    Pomińmy już podróże. Tak - KK jest dobra dla turystów i pdróżujących.

  • 50. Data: 2005-04-24 13:54:23
    Od: GieTeGie <t...@w...pl>

    Użytkownik yayco napisał:
    > Tak? To zaglądnij sobie na stroną citibanku i sprawdź o czym piszę.

    Nie mam czasu grzebać w ofertach - jak się na coś powołujesz to podaj na
    grupę.