  • 1. Data: 2009-12-14 09:10:30
    Temat: Wartość pracy finansistów (ciekawostka)
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    http://deser.pl/deser/1,97052,7361310,Praca_sprzatac
    zki_jest_lepsza_od_bankowca.html

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania
    (ludowe)Kolberg

  • 2. Data: 2009-12-14 11:36:27
    Temat: Re: Wartość pracy finansistów (ciekawostka)
    Od: k...@o...pl

> [...]
    >
    > --
    > Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    > i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

    No może wreszcie dotrze, że to klasa robotnicza utrzymuje ten świat.

  • 3. Data: 2009-12-14 12:20:15
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "\n" news:hg504i$o4v$1@nemesis.news.neostrada.pl

    http://deser.pl/deser/1,97052,7361310,Praca_sprzatac
    zki_jest_lepsza_od_bankowca.html

    A widzisz coś w tym dziwnego? To raczej bankowcy (szeroko rozumiana
    finansjera) kreuje się nadludzi i bardzo pragnie trwać w tym swoim
    wyobrażeniu (błędnym, co dobitnie zweryfikowały ostatnie miesiące).