  • 11. Data: 2009-06-23 00:20:53
    Temat: Re: Wasze typy - MWIG40 i SWIG80
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    iktorn wrote:

    > Wnioski oczywiście trzeba wyciągać samemu, gdybym bezgranicznie wierzył
    > w Almę to bym wziął kredyt i kupił za wszystko jej akcję, a tak nie jest
    > - po prostu to jeden z moich najbardziej obiecujących typów na
    > najbliższą przyszłość.

    Ok dzięki. Widzę, że baaardzo dużo muszę się jeszcze nauczyć. W każdym razie
    dzisiaj sporo zarobiłem na krótkich pozycjach, a widzę, że Synthos także
    wybił się do góry, więc kupuję. Zobaczymy jak się ma moja intuicja :)

  • 12. Data: 2009-06-23 00:22:33
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Przykładami spółek wypłacających godziwą dywidendę był np KGHM, ale nie
    > tylko. Z tym, że KGHM już jest _moim_zdaniem_ za drogi i są lepsze
    > inwestycje.

    Hmm ale dywidenda oznacza też, że spółka nie inwestuje, więc jej wartość nie
    rośnie. Czy to nie jest zły znak?

  • 13. Data: 2009-06-23 05:47:02
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    Jan Werbiński wrote:

> [...]
    > inwestycje.

    Hmm ale dywidenda oznacza też, że spółka nie inwestuje, więc jej wartość nie
    ====

    To znak, że przyszedł czas na korzystanie z inwestycji. Np spółka nie
    notowana na GPW inwestująca przez 100 lat nie ma żadnej wartości dla kogoś
    oczekującego zysków. Taką spółką jest PKP. Potężny kapitał i co z tego?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 14. Data: 2009-06-23 09:46:20
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    wiadomości news:h1pquv$mun$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > oczekującego zysków. Taką spółką jest PKP. Potężny kapitał i co z tego?

    KGH inwestuje w pensje, motywacją są związkowcy z taczkami.

  • 15. Data: 2009-06-25 13:55:54
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Delfino Delphis pisze:

    > Ja też jestem początkujący, więc nie traktuj moich wypowiedzi poważnie.
    > Jeśli chodzi o fundamentalne parametry to miałbym na oku takie spółki:
    >
    > ARMATURA, ATLANTAPL, GANT, IMPEL, INSTALKRK, SYNTHOS, TECHMEX, TETA, TFONE,
    > ZASTAL. Wszystkie wydają się mocno przecenione.

    W sumie tak btw. z tego wszystkiego w sumie mam 3 w obserwacji - TEX,
    TFO i GNT.
    TEX ponizej 6PLN dlugo nie wytrzyma, wiec kupno w tych okolicach imho ma
    sens. Co do GNT czekam na rozwoj wypadkow, technicznie niby
    interesujaco, ale...
    TFO - nie jestem jakims fanem spolki, ale jak bedzie mozliwosc kupna w
    okolicach 3.15 to pewnie skorzystam.

  • 16. Data: 2009-06-25 19:30:00
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 21-06-2009 o 04:07:11 Delfino Delphis <D...@w...op.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > TFONE,
    > ZASTAL. Wszystkie wydają się mocno przecenione.

    fundamenty , szczegolnie dywidenda , graja pewna role, ale podstawa zakupu
    to jednak AT.
    dlaczego te przecenione walory nie ida jak cieple buleczki? poczatek
    przeceny czy koniec ?

    > wydaje mi się, że w piątek wybiła się z chorągiewki i

    juz inaczej gadasz, choc nieco inaczej oceniam przyklad
    Zarobic mozna i na nielubianej spolce, a generalnie emocje to przeszkoda
    tradera

    --
    Pozdrawiam,
    Z.