  • 1. Data: 2006-02-28 14:10:28
    Temat: Wazelinka dla BZWBK...
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    ... za rezygnację z opłaty rocznej dla ichniej karty kredytowej z
    dodatkową - oczywiście w związku z argumentami typu "mogę zrezygnować i
    w mBanku mogę mieć za darmo", oczywiście jak najbardziej prawdziwymi.

    Karty wykorzystywane dosyć intensywnie ale limit niziutki (chociaż na
    maxa wykorzystywany), więc na prowizjach jakiejś wielkiej kasy nie
    zbijają - ale widać opłaca im się zatrzymać nawet takiego klienta jak ja.
    Wazelinka tym większa, że jakiś czas temu na grupie był wątek dotyczący
    rezygnacji/obniżenia opłaty rocznej i postępowanie BZWBK nie jest regułą
    - są banki, które w takiej sytuacji przyjmują rezygnację z karty i tracą
    klienta.
    No to na kolejny rok trzeba będzie trzymać w zakładkach adres strony
    logowania do bzwbk24... :-D

    Pozdrawiam wesolutko
    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2006-03-30 00:43:25
    Temat: Re: Wazelinka dla BZWBK...
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 28 Feb 2006 15:10:28 +0100, Roman Sąsiada
    <n...@...hate.spam> wrote:

    >... za rezygnację z opłaty rocznej dla ichniej karty kredytowej z
    >dodatkową - oczywiście w związku z argumentami typu "mogę zrezygnować i
    >w mBanku mogę mieć za darmo", oczywiście jak najbardziej prawdziwymi.

    potwierdzam.

    Za to szpila dla Lukasa, który:
    - obiecuje, że nie pobierze
    - pobiera
    - reklamację rozpatruje 14 dni...
    - ...roboczych...
    - ...a i to im nie wystarcza

    BTW: wliczać soboty do tych dni roboczych? W końcu _wszystkie_
    placówki LB pracują w soboty.

    --
    Jarek Andrzejewski