  • 1. Data: 2010-04-08 17:57:12
    Temat: Widzieliście to?
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=hPTN6g5ju4A&feature=r
    elated

    Dużo dziś o Grecji się mówiło, a to na temat. Ha, ha, ha.

    Fatso - czy nie stąd wziąłeś swoją, onegdaj zamieszczoną, opowiastkę o
    greckich rybakach i Niemkach? Ha, ha, ha

    Pozdrawiam

    kc

  • 2. Data: 2010-04-09 01:53:59
    Temat: Re: Widzieliście to?
    Od: fatso <f...@n...com>

    kc wrote:
> [...]
    >
    > Fatso - czy nie stąd wziąłeś swoją, onegdaj zamieszczoną, opowiastkę o
    > greckich rybakach i Niemkach? Ha, ha, ha

    Dobre!

    Pozwole sobie przypomniec: rok to byl 1984, wiekszosci z was jeszcze
    zapewne nie bylo na swiecie.
    W Kings Lynn padal nieustannie deszcz, nie moglem juz tego wytrzymac.
    Pracowalem tam w krolewskim szpitalu-
    niedaleko prywatnego Sandringham estate Krolowej. Poszedlem do agencji
    podrozy. Wywiezcie mnie gdziekolwiek
    z tego kraju na dwa tygodnie. Byle gdzie, byl gdzies tam gdzie jest
    slonce. Aha, byle nie do komuny bo mialem wtedy
    paszport dla uchodzcow, taka brazowa szmate. Polecialem do Kos, na
    Wyspy Jonskie. Grecki pastuch na bramce nie chcial mnie
    tam wpuscic bo wizy nie mialem. Pozwolil wreszcie laskawie bym
    zamieszkal w lokalnym hotelu a rano musialem wrocic i zaplacic
    tym greckim pastuchom haracz za wize.
    A pozniej juz tylko raj i Nirvanah. Poplynalem na wyspe Leros promem.
    Plywalem poprzez zatoke majac dobre pletwy.
    Kupilem harpun na rekiny i usilowalem zlowic osmiornice. A
    najwazniejsze, ze zapoznalem sie tam ze starym Niemcem SS manem
    czy tez Hitler Jugend, jak Papa Benek. Razem z jego zona krolowalismy we
    trojke w lokalnej tawernie, obserwowalismy zycie
    seksualne Niemek. To stad wlasnie sie biora moje jak najbardziej
    autentyczne zwierzenia z obserwacji inteligencika Niemiaszka
    pozostawionego na brzegu podczas gdy jego Brunhilda poplynela lodzia
    rybacka by byc gdzies za horyzontem gruntownie zjebana
    przez greckiego rybaka. Odegral sie za II wojne swiatowa. Moj
    hitlerowiec rozmawial z Grekami antyczna greka, tak jakby czytal Ajschylosa
    albo sam biegal za Demostenesa. Pastuchow traktowal jak bydlo a oni go
    uwielbiali.

    Aha, razem z moimi Niemcami mielismy jechac taksowka na lotnisko by tam
    wsiasc w samolocik Fokker-Wulfe(chyba takie zrzucaly bomby na Warszawe)
    ale ten mial nas odwiezc do Kos. Nagle droge zagradza nam lokalny
    Grek-policjant i kasjerka z lokalnego malego banku. Okazalo sie ze moj
    germanski przyjaciel czy tez jego zona wzial reszte z 500 drachm a dal
    kobiecie rownowartosc w 50-ciu w dojczmarkach, czyli kasjerke oszukal.
    No i Grek zmusil go teraz do oddania wyludzonego szmalu nim nas z tego
    raju wypuscil.
    Tu musi byc jakis moral w tej historii. Albo: uwazaj na papa Benkow
    po kindersztubie Hitler Jugend albo: uwazaj na Grekow co ci daruja
    drewnianego konia bo mozesz sie nim udlawic.

    fatso

  • 3. Data: 2010-04-09 09:52:25
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > tam wpuscic bo wizy nie mialem. Pozwolil wreszcie laskawie bym zamieszkal
    > w lokalnym hotelu a rano musialem wrocic i zaplacic

    Byłem na Kos w 2007 r. Dalej wyspa wygląda na biedną. Poza stolicą i
    ośrodkami turystycznymi widoki mizerne. Więc nie dziwne, że w końcu ich
    gospodarka zaliczyła kolaps.