  • 1. Data: 2010-04-07 18:02:11
    Temat: Uwaga- nadchodzi!
    Od: fatso <f...@n...com>

    Kto? Co nadchodzi? Popatrzcie sobie jak dzis ladnie skika kurs zlota i
    srebra.
    Kryzys bankow zachodnich nadchodzi, tych przynajmniej co mienia sie byc
    straznikami waszego zlota i srebra.

    Pisze te slowa na kompie popijajac wieczorny nektar herbaciany z tego
    oto meksykana:
    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=Dziubya.jpg
    <http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?
    action=view&current=Dziubya.jpg>
    Stal zestaw nieuzywany od dawna ale sie z nim przeprosilem w czasie tych
    swiat Wielkanocy.
    Kupilem go sobie na moje 60te urodziny 3 lata temu. Nikt mnie nie kocha,
    pomyslalem sobie. Nawet moja
    Mondrusia mnie olala i nie przyjechala swietowac ze mna pod pozorem ze
    bedzie podchodzic pod habilitacje w W-wie.
    Wiec sam sobie zrobie przyjemnosc- zdecydowalem. Za forme samogwaltu
    wybralem zakup tego poteznego Meksykana,
    jedne 203.5 troy uncji srebra klasy sterling. Kosztowal mnie rowne
    Ł1,500.- na owe czasy ok PLN 7.5K
    Tej Wielkanocy udowodnilem Mondrusi ,ze ow Meksykan jest wart Ł2405 w
    samym zlomie a dzis jeszcze tez podskoczyl.
    Czyli ze stoi niczym kurwa pod latarnia i zarabia, dobrze jest. Dopoki
    polski zlodziej mi go nie wyniesie to jestem gora.
    Gorzej z yankesami ktorzy tak wlasnie biadola na swoich stronach:
    http://www.kingworldnews.com/kingworldnews/Broadcast
    /Entries/2010/4/7_Andrew_Maguire_%26_Adrian_Douglas.
    html

    Podaja tam przyklad faceta gdzies w Canada co trzymal w banku dla
    bezpieczenstwa 15 tys uncji srebra. Podniosl wrzask
    bo gdy przyszedl je odebrac to sie okazalo ze srebra nie ma -a on placil
    przeciez za bezpieczny storage. Dostal swoje srebro ale po
    6-8 tygodniach, sprowadzone z Hong Kongu. Musicie bowiem wiedziec, ze
    genialni Chinczycy juz dawno sie zorientowali co jest
    u nas na Zachodzie grane. Zbudowali w Hong Kongu twierdze i tam trzymaja
    swoje kruszce od roku. Ostatnia swoja uncje wyrwali
    z Banku Anglii i innych tutejszych depozytow. To nie przypadek, ze David
    Dimbleby, znany reportazysta BBC, zostal niedawno
    pokazany w magazynach Banku Anglii, w hali pelnej sztab zlota wartego
    rzekomo 90 miliardow funtow sterlingow. Szefowie Banku sie boja
    i ja by tez radzil Panowi Skrzypek z NBP by swoje zloto stad zabral i
    trzymal blizej polskiego serca lub w gaciach. Koszula blizsza ciala, jak
    mowia.
    Ja zlota juz nie mam, bieda mnie zmusila do wyprzedazy- ale z zyskiem.
    Srebra mialem w szczytowych momentach ok 4 tys uncji ale tez bieda,
    panocku, bieda.
    Wiec troche juz ubylo. Ale ze ani kilograma w banku nie trzymam to spie
    dobrze. Z samurajskim mieczem w wezglowiu lozka, rzecz oczywista.

    Ci faceci ze stron amerykanskich przewiduja panike a takze ewentualnie
    default duzych instytucji USA. Mowia, ze Rosja, Chiny a i India takze
    wycofuja pomalu swoj "physical" z zachodnich instytucji. W razie braku
    banki pokryja deficit zywa gotowka ale swiat, gdy sie dowie to spowoduje
    ekplozje wartosci kruszcow. Nadchodza ciekawe czasy.

    fatso

  • 2. Data: 2010-04-07 20:58:10
    Temat: Re: Uwaga- nadchodzi!
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    Ty no ale po co ty swoje zale wylewasz i chwalisz sie swoja zaradnoscia.
    Przeciez ta grupa to portal debili z farszafki co dorwali sie do koryta
    i mysla ze boga za nogi zlapali.

    Oni zyja tylko z tego ze moga zarobic pare groszy jak sie tanio kupi i
    drogo sprzeda. A przeciez na marchewce tez mozna ta kasiore zrobic i
    nie trzeba miec do tego czerownych szelek i przerznietej dupy przez
    specjalistow od szlolen i certyfikatow.

  • 3. Data: 2010-04-07 21:54:26
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 07-04-2010 o 22:58:10 Madrzejszy od radia. <m...@m...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > drogo sprzeda. A przeciez na marchewce tez mozna ta kasiore zrobic i
    > nie trzeba miec do tego czerownych szelek i przerznietej dupy przez

    A jak Ty zarabiasz?

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 4. Data: 2010-04-07 22:00:12
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    mwojc pisze:

    > A jak Ty zarabiasz?
    >
    > Pzdr,

    Ja zarabiam ruchajac glupie dupska z WGPW oni lykaja kazdy kant.

  • 5. Data: 2010-04-07 22:20:40
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message
> [...]
    > banki pokryja deficit zywa gotowka ale swiat, gdy sie dowie to spowoduje
    > ekplozje wartosci kruszcow. Nadchodza ciekawe czasy.

    http://www.zerohedge.com/article/latest-gold-fraud-b
    ombshell-canadas-only-bullion-bank-gold-vault-practi
    cally-empty

    tu sie koles "specjalista" freudowsko przejezyczyl ( ten w glebokim
    foteliku)
    :)
    http://www.youtube.com/watch?v=jok3XLBz_SI&feature=p
    layer_embedded

    oraz Brown's bottom
    http://www.youtube.com/watch?v=EzVhzoAqMhU&feature=p
    layer_embedded

    pozdrawiam
    george

  • 6. Data: 2010-04-08 02:21:17
    Od: fatso <f...@n...com>

    george wrote:
> [...]
    cally-empty

    > tu sie koles "specjalista" freudowsko przejezyczyl ( ten w glebokim

    thanks george,
    ten facet Organ jest naprawde ciekawa postacia. To zywy przyklad na
    prawdziwosc bajki Andersena
    o chlopcu co zawolal, ze krol jest nagi.
    Ja juz od dawna wolalem na tej grupie to samo: ze mamy do czynienia z
    ogromna banka mydlana, ktora
    musi kiedys peknac. Ze ten caly rynek zlota a szczegolnie srebra w USA
    to jeden wielki con-trick.
    (con jako skrot od confidence trick albo ja bym powiedzial raczej od
    cohn-benditow tego swiata, plemienia
    Cohanim, Kohn, Kahane czy jak ich tam nazwac- straznikow Ognia w
    Swiatyni w Domu Dawidowym).
    To oni nas tak ruchaja bez mydla od lat ale wrzask malego gwalconego
    fatso to byl jak pierd krowy na polu, nikt nie zwracal
    uwagi. Wiec sprzedalem moje papierowe srebro jakie mialo byc podstawa
    mej prywatnej renty tutaj i siedzialem
    cicho, pijac herbate z jednego czy drugiego zestawu z moich 30-tu
    zestawow srebrnych dzbanuszkow.
    No ale teraz gdy wrzeszczy pan Organ przez komisja Kongresu- to ludzie
    to zauwazaja no i dobrze.

    fatso

    BTW. zachecam Kolegow by sobie obejrzeli wykres po lewej u dolu:
    http://www.24hgold.com/english/gold_silver_prices_ch
    arts.aspx?money=GBPound

    Jeszcze w Lutym tego roku iloraz zloto/srebro uderzyl w 70-ke. Obecnie
    pieknie spada w kierunku 61.
    STRACH ma wielkie oczy.

  • 7. Data: 2010-04-08 19:46:15
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    arts.aspx?money=GBPound

    > Jeszcze w Lutym tego roku iloraz zloto/srebro uderzyl w 70-ke. Obecnie

    Fatso powiedz tylko jak to sie ma do afery z falszowaniem zlotych sztabek?
    http://wolnemedia.net/?p=20627

    --
    AS

  • 8. Data: 2010-04-08 20:37:49
    Od: macieks <m...@g...com>

    Srebro, złoto chmmm któż wie co to będzie:)

    Kiedyś już to pisałem. Jeżeli rynki akcji teoretycznie mogą być na
    etapie (porównywalnie dołki, górki takie tam) lat 60-70, warto
    spojrzeć co się wtedy stało ze srebrem i złotem.
    Masowo drukowany pieniądz papierowy może doprowadzić do 10x wzrostów
    na tych metalach. Tak było kiedyś, nie ma przeszkód przed powtórką.
    Się zobaczy. Kwestia tłumu. Zachowuje się nieporównywalnie mocniej od
    innych surowców przy ruchach EURUSD.

    Osobiście uważam, że oprócz ich wykorzystania przemysłowego, wartość
    tych metali jest żadna. Ludzkość przyjęła, że złoto to wartość. Nic
    poza PSYCHIKĄ. Równie dobrze mogłoby być PCV. Rzecz umowna.

  • 9. Data: 2010-04-08 20:47:44
    Od: fatso <f...@n...com>

    Adam Sito wrote:
    arts.aspx?money=GBPound

    > Fatso powiedz tylko jak to sie ma do afery z falszowaniem zlotych sztabek?
> [...]
    Dobre!
    Sam fakt ze wiadomosc pochodzi z Pakistanu sprawia, ze historyjke mozna
    miedzy bajki wlozyc.
    Sprawe wolframu dyskutowali Anglicy na swojej grupie gieldowej.
    Faktycznie, metoda hydrostatyczna,
    jakiej i ja uzywam, by nie wykryla takiego falszerstwa ze wzgledu na b.
    zblizony ciezar wlasciwy zlota i wolframu.
    Ale od czego jest tzw laubzega czyli jak u nas mowiono w Bydgoszczy,
    pilka do metalu? Przeciac sztabe na pol i juz
    wiemy co jest w srodku.
    Metoda hydrostatyczna udowodnilem jubilerowi co mi usilowal wtrynic
    zestaw hinduski do herbaty, ze jego dzbanuszki
    to szajs a nie srebro, nawet niskiej jak u hindusow bywa jakosci. Paki
    nie zrobil przeciez czajniczkow z olowiu i nie oblal ich srebrem,
    one byly zrobione z tzw german silver, alpacca i mialy niski c.wlasc.

    ale tu popatrz:
    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=TibetanIngot.jpg

    powyzsza sztabka srebrna wydaje sie byc prawdziwa: stare
    pieczecie(zdjecie obok na lewo), proba powierzchniowa chemiczna kwasem+
    (plama widoczna), drapniecie jakims rylcem przez podejrzliwego chinczyka
    OK, nie ma olowiu pod spodem. No i c.wlasc. 10.79-
    niezbyt precyzyjny bo sztabka zbyt ciezka na moja wage precyzyjna.
    Czyste srebro ma c.wlasc. bodajze 10.49

    Pewnie wiec nabylem przed laty prawdziwa sztabke ukradziona Dalaj Lamie
    przez tych zbojow od Mao Tse Donga.

    fatso

  • 10. Data: 2010-04-08 20:59:35
    Od: fatso <f...@n...com>

    macieks wrote:
> [...]
    > tych metali jest żadna. Ludzkość przyjęła, że złoto to wartość. Nic
    > poza PSYCHIKĄ. Równie dobrze mogłoby być PCV. Rzecz umowna.

    Kolego, juz Lenin obiecywal kacapom, ze w komunizmie beda zlote klamki i
    sedesy robic
    bo zloto nie bedzie mialo zadnej wartosci poza uzytkowa jako blyskotka.
    szybko jednak zagonil
    ow Lenin narod rosyjski do katorzniczej roboty w kopalniach zlota w
    Kolymie i na Syberii, gdzie
    zginely miliony. Zlota sie nie wyrzuca, praktycznie cale zloto wydobyte
    z ziemi w ostatnich 6 tys lat
    lezy gdzies w bankach i moze i twoim "banku ziemskim" jako swinki
    carskie, pieciorublowki w butelce.

    Amerykanskie Towarzystwo Geologiczne przewiduje, ze srebro kopalniane
    sie skonczy juz za 10 lat.
    Dotad po zuzyciu w technologii srebro wyrzucano, bedzie je trzeba zaczac
    odzyskiwac ze szlamu,
    odpadow czy tez z moich dzbanuszkow. Logiczne, ze cena bedzie musial
    wzrosnac na tyle by proces
    technologii odzysku srebra byl oplacalny. Musi sie tez oplacac
    zlodziejom czy tez zlodziejskiemu panstwu by
    owo srebro prywatnym wlascicielom zrabowac.

    fatso