  • 1. Data: 2004-03-05 15:10:44
    Temat: Wiecej niz 13 proc na lokacie, stale oproc.!!!
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    dla tych z choćby najmniejszą nadwyżką gotówki polecam - lokaty nawet na
    14%, stałe oprocentowanie:
    http://www.czarnkow.bs.net.pl/lokata_profit.html

    :)))
    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 2. Data: 2004-03-05 15:48:25
    Temat: Re: Wiecej niz 13 proc na lokacie, stale oproc.!!!
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "janke" <j...@p...onet.pl> wrote in news:c2a59f$1q7$1@news.onet.pl:

    /ciach.../

    > http://www.czarnkow.bs.net.pl/lokata_profit.html
    >
    >:)))

    Dobre ! :-)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2004-03-05 18:43:07
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > dla tych z choćby najmniejszą nadwyżką gotówki polecam - lokaty nawet na
    > 14%, stałe oprocentowanie:
    > http://www.czarnkow.bs.net.pl/lokata_profit.html

    To są aktualne dane? czy strona od kilku lat nie aktualizowana ????

  • 4. Data: 2004-03-05 20:13:55
    Od: t...@p...onet.pl

    > To są aktualne dane? czy strona od kilku lat nie aktualizowana ????

    Wydaje się że dane są aktualne, ponieważ na stronie TOiP jest aktualna data.
    Szkoda tylko, że nie podają jak są oprocentowane kredyty. Pewno na poziomie 10%
    a różnice (4% lub więcej - nie wiem czy muszą odprowadzać rezerwę do NBP)
    dopłacają rolnicy albo wujek z Ameryki. TYLKO KORZYSTAĆ. Tensor1

  • 5. Data: 2004-03-05 20:58:52
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SP9LWH"

    > To są aktualne dane? czy strona od kilku lat nie aktualizowana ????

    ad 1. - a jak myślisz? :)))
    ad 2. - "kilka" to wcale nie tak dużo, bo 3 lata, zobacz mój post
    news:c283f9$rf5$1@news.onet.pl o oprocentowaniu na takim, a nawet wyższym
    poziomie.

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 6. Data: 2004-03-05 23:43:36
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "janke" <j...@p...onet.pl> skribis:

    >dla tych z choćby najmniejszą nadwyżką gotówki polecam - lokaty nawet na
    >14%, stałe oprocentowanie:
    >http://www.czarnkow.bs.net.pl/lokata_profit.html

    wysokie oprocentowanie dla lokat:
    1 - miesięcznych - 13,00%
    2 - miesięcznych - 13,50%
    3 - miesięcznych - 14,00%

    niezle..

    W ameryce moznaby wygrac proces (podali oferte) i zalozyc taka lokate, w
    polsce _chyba_ nie...

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    )} Rozne fajne bezplatne e-booki: http://www.arystoteles.pl (na dole po prawej)
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/

  • 7. Data: 2004-03-06 00:02:34
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > 3 - miesięcznych - 14,00%
    >

    > niezle..
    >
    > W ameryce moznaby wygrac proces (podali oferte) i zalozyc taka lokate, w

    juz myslelem... moze nie proces, ale skoro jest oferta, to wymagać 14% ;)

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 8. Data: 2004-03-06 19:07:26
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:c2b4eo$k0l$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): janke z adresu <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > juz myslelem... moze nie proces, ale skoro jest oferta, to wymagać
    > 14% ;)

    Śmiejesz się, a ja znam bank, i to całkiem dobry i duży jak na BS, gdzie
    do niedawna można bylo naprawdę zalożyć lokatę na 9%. Ze dwa miesiące
    temu obniżyli do 6-7% :-) Ale kredyty sprzedają po 19-20%, a nawet
    drożej - przez pośredników, którzy każde oprocentowanie potrafią wcisnąć
    i jeszcze 12% prowizji skasować :-)

    --
    woy

    z cyklu "Przypowieści z Trollowej Doliny":
    "Nie odzywaj sie do mie bo ci dałem pląka!"

  • 9. Data: 2004-03-07 06:54:13
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > temu obniżyli do 6-7% :-) Ale kredyty sprzedają po 19-20%, a nawet
    > drożej - przez pośredników, którzy każde oprocentowanie potrafią wcisnąć

    6-7% to i tak b. dużo. zdradź proszę co to za bank - może wcale niedaleko
    mam...

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 10. Data: 2004-03-07 09:48:11
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:c2egul$i5v$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): janke z adresu <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > 6-7% to i tak b. dużo. zdradź proszę co to za bank - może wcale
    > niedaleko mam...

    BS Mikołów (a właściwie Mikołowski Bank Spółdzielczy), BTW zwycięzca
    rankingu na największą dynamikę rozwoju w 2002 w całym sektorze
    bankowym, nie tylko wśród BS-ów.