  • 1. Data: 2010-08-18 17:44:17
    Temat: Więcej niż trzy oszczędnościowe w Open Finance - możliwe?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    Czy można mieć więcej niż trzy konta oszczędnościowe w Getin Noble,
    za pośrednictwem Open Finance? ZTCP ktoś pisał że jeżeli ma się
    wyciągi mailem, to można mieć sześć. Pytanie jak otworzyć czwarty
    i dalsze, bo w serwisie internetowym pokazuje mi się "Brak produktów
    do założenia". Może telefonicznie? I czy gdzieś na www.openonline.pl
    znajdę regulamin takiej promocji (o ile jest i jest to promocja).

  • 2. Data: 2010-08-18 18:34:26
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <g...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:4c6c1bf2$0$27040$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > do założenia". Może telefonicznie? I czy gdzieś na
    > www.openonline.pl
    > znajdę regulamin takiej promocji (o ile jest i jest to

    A te 6 rachunków i wyciągi elektronicze to nie przypadkiem
    Polbank. Pytam bo nie wiem.

    Damian

  • 3. Data: 2010-08-18 22:09:28
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-08-18 20:34, Damian Niusy pisze:

    > A te 6 rachunków i wyciągi elektronicze to nie przypadkiem Polbank.
    > Pytam bo nie wiem.

    Możliwe że źle zapamiętałem i to Polbank a nie Open Finance -
    ktoś może potwierdzić?
    No i czy w Open Office komuś się udało otworzyć więcej niż trzy?

  • 4. Data: 2010-08-19 07:01:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 00:09:28 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > Możliwe że źle zapamiętałem i to Polbank a nie Open Finance - ktoś może
    > potwierdzić?

    Nie możliwe ale raczej pewne.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-08-19 07:26:37
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2010-08-19 00:09, Bogdan B. pisze:

    > Możliwe że źle zapamiętałem i to Polbank a nie Open Finance -
    > ktoś może potwierdzić?
    > No i czy w Open Office komuś się udało otworzyć więcej niż trzy?

    zalozyc przez serwis udalo sie 4 tylko jedno nie jest aktywne.
    na infolinii mowia ze jest mozliwe posiadac tylko 3 wiec sie pytam
    dlaczego serwis pozwala zalozyc wiecej. i od tygodnia mi juz usuwaja to
    nieaktywne. i do tego na oszednosciowym po przelaniu pieniedzy od 9 dni
    nie sa naliczane dzienne odsetki i tez jakos im na infolinii od tygodnia
    nie udaje sie tego naprawic :( czy ktos mial cos podobnego?

    pawlin